"Off Topic" - tråden

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Nu får ni i ISAN hålla i hatten

Tropisk storm träffar Thailand på fredag kväll
03 okt 2012 18:30 |

Den tropiska stormen Gaemi förväntas träffa Thailands nordöstra region så tidigt som på fredag kväll, och kommer att föra med sig tungt regn och troligtvis översvämningar till många områden, detta varnade Meteorologidepartementet för under onsdagen.
Den senaste gången en sådan här allvarlig storm träffade Thailand var Ketsana under 2009, som då härjade i 36 provinser i de norra, nordöstra och centrala delarna av landet.
Gaemi kommer att röra sig in i Vietnam under fredag morgon och förväntas avta i styrka när den rör sig över Kambodja. Man varnar dock att den fortfarande kommer att vara av potentiellt farlig styrka när den rör sig in över Isan runt klockan 20:00 på fredag.

Källa: http://www.bangkokpo...age-to-thailand

Är det nådon som har en klocka som styrs av radiovågor.
Typ en sån som hämtar tiden, i Sverige från nån radiomast nån stans.
Funkar sådana klockor i Thailand

"Rolf " sa:
Är det nådon som har en klocka som styrs av radiovågor.
Typ en sån som hämtar tiden, i Sverige från nån radiomast nån stans.
Funkar sådana klockor i Thailand

Sådana klockor funkar inte i Thailand. Det finns ingen station som täcker Thailand. De funkar i Europa där finns stationer i Tyskland och England. Sedan tror jag att det finns i Japan och USA men som sagt var ingen når Thailand. Så min klocka funkar här nere som vilken klocka som helst.

/Anubaan

"anubaan " sa:
Sådana klockor funkar inte i Thailand. Det finns ingen station som täcker Thailand. De funkar i Europa där finns stationer i Tyskland och England. Sedan tror jag att det finns i Japan och USA men som sagt var ingen når Thailand. Så min klocka funkar här nere som vilken klocka som helst.

/Anubaan
Misstänkte det, vilket j@vla u.land man flyttar till :)
Får väl köra med ett solur :) Det funkar ju mellan 06 och 18 :D

"ledarn " sa:
Vad tusiken ska du med klocka till överhuvud taget...?
Du är pensionär !!!! Dessutom i ett land där klockan inte styr ett skit !!

Det är solen som styr i det landet !!
(Soluppgång = Vakna, Solnedgång = Sova) :laugh: :laugh:
Jaha så när det är mulet så ligger man kvar och har kvallitets tid med frun ::)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp