"Off Topic" - tråden

 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
"ledarn " sa:
Eller "förstår" fel !!!! (Inte du) :laugh: :laugh:
Jodå. Jag förstår fel allt oftare men när så sker så kan jag be om ursäkt. Detta verkar gälla de flesta av oss här och det är en av anledningarna till att jag trivs i denna gemenskap.
Att reta upp sig på bagateller gör bara ont i en själv och skapar en massa onödiga situationer.
 
Ni har helt rätt gubbs. Jag är ingen hejare på datorer själv så jag har full förståelse för Bertil. Fasen, jag tycker det är modigt av honom speciellt om han är så gammal som han utger sig att vara. :thumbsup: :thumbsup:
 
Skriv hur du vill Berti om dom övriga får problem så erbjuder jag mej att översätta.
KÖR HÅRT :D
 
TACK FÖR ERT STÖD ROLF OCH LEDARN M FL. DET ÄR INTE ALLTID LÄTT FÖR EN GAMMAL MAN ATT KLARA UT ALLA MODERNITETER.

ATT GNÄLLA PÅ MIG ÄR DOCK SOM ATT HÄLLA VATTEN PÅ EN GÅS, DET BARA RINNER AV. TILL EN VISS GRÄNS FÖRSTÅS. DET ÄR MEST SYND OM SURGUBBAR SOM BARA GNÄLLER OCH KLAGAR TYCKER

BERTIL
 
"legolas " sa:
JAG TROR ATT DU HOPPAR I GALEN BALJA NU LEDARN. JAG BARA MENAR PÅ ATT DET ÄR INTE FEL ATT LÄRA SIG ÄVEN OM MAN ÄR GAMMAL. FÖR ÖVRIGT SÅ FÅR DU HOPPA PÅ DOM SOM HOPPAT PÅ BERTIL, JAG VAR BARA SNÄLL OCH ANTYDDE ATT DET ÄR ALDRIG FEL MED LITE GRATISLÄRDOMAR....
Ger mej fan på att det kommer en faktura :D :D
 
DETTA ÄR DEN ROLIGASTE TRÅDEN PÅ LÄNGE! :laugh: :laugh:
SA SIR ONE OCH POSTADE EN ILSKET RÖD MENING MED KAPITÄLER
 
o66.gif

q52.gif

a1039.gif

mvh Rolf
 
Förutom att jag är bäst och alla kann Morotskaka off, så måste jag säga att jag gillar er :thumbsup:
 
I DAG NINE ELEVEN !
För elva år sedan satt jag i ett flyg på väg från London till Philladelphia US när vi meddelades via högtalarna att vi skulle landa i Canada i stället för i Philly då hela US utsatts för en terroratack från luften. I 24 timmar satt vi i planet innan vi kom ut till ett tillfälligt härbärge på en skola.I tre dagar fick vi "häcka" här innan vi kom till Philladelphia....men det är en lååång historia....som jag får ta en annan gång.

Ha en fortsatt bra dag!

Frank
 
:nod: :nod:Ja, så småningom så...kan jag nog dra den historien...har inte tid just nu..men vi får se längre fram. :blank:

Frank
"areeya " sa:
I DAG NINE ELEVEN !
För elva år sedan satt jag i ett flyg på väg från London till Philladelphia US när vi meddelades via högtalarna att vi skulle landa i Canada i stället för i Philly då hela US utsatts för en terroratack från luften. I 24 timmar satt vi i planet innan vi kom ut till ett tillfälligt härbärge på en skola.I tre dagar fick vi "häcka" här innan vi kom till Philladelphia....men det är en lååång historia....som jag får ta en annan gång.

Ha en fortsatt bra dag!

Frank
 
Visste inte var jag skulle lägga inlägget, så det hamnade här.

Hur jävla lågt kan en människa sjunka ?.

Först så ser fanskapet en annan man ramla ner på tågspåret, istället för att hjälpa personen, hoppar fanskapet ner och rånar den medvetslöse personen. Därefter lämnar han tunnelbanestationen utan att slå larm.

http://www.expressen.se/nyheter/ranaren ... pa-sparet/
 
Från och med i morgon börjar det hända saker.
Funderar på om jag som alla andra stora mästare på detta forum ska starta en liten men anspåkslös dagbok, nä det orkar jag inte.
En loggbok, nä inte mitt jobb, blogg, för mycket jobb. ???
Men nåt som kanske bekriver resan från och ankomsten till :)
Men en lite journal med osäkra publiserings dagar.
Det kanske kan va nåt ::)
eller ???
 
Först och främst vill jag gratulera dig Rolf till din nya fas i livet :thumbsup:

Sen vore det väldigt trevligt om du ville skriva lite då och då om vad som händer med försäljningen av erat hus, köpet av det andra huset (sverige). Ni måste ha fullt upp nu med packning om vad som ska slängas vad som ska sparars m.m
 
För allt i världen Roffe - GÖR DET!! Det blir ju enormt spännande att läsa. Så kör hårt för allt i världen, det ser man fram emot. :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
 
"Kycklingen " sa:
Först och främst vill jag gratulera dig Rolf till din nya fas i livet :thumbsup:

Sen vore det väldigt trevligt om du ville skriva lite då och då om vad som händer med försäljningen av erat hus, köpet av det andra huset (sverige). Ni måste ha fullt upp nu med packning om vad som ska slängas vad som ska sparars m.m
Tala inte om eländet, det är grejor överallt och flyttkartonger.
Men jag har en plan ::)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
 

Liknande trådar

 
Tillbaka
Topp