Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Spannhink. Vi var ett gäng djupfrysta norrlänningar som var nere i Mörrum o jobbade på bruket i vintras o när förmännen bad oss hämta spann så hitta vi aldrig såna Men nu vet jag vad jag ska leta efter nästa gång jag åker ner dit .....
Spannhink. Vi var ett gäng djupfrysta norrlänningar som var nere i Mörrum o jobbade på bruket i vintras o när förmännen bad oss hämta spann så hitta vi aldrig såna Men nu vet jag vad jag ska leta efter nästa gång jag åker ner dit .....
En utav orsakerna till att män slutar sina förhållande(liv)tidigt.
Inte ens om lampan vore släckt, så skulle den fastbrända bilden på näthinna göra att den"lille"kröp in och vägra komma ut igen..
När jag registrerade mig som medlem på detta utmärkta forum för några dagar sedan så försökte jag pricka in på medlemskartan att jag befann mig i Rayong. Jag kollade min profil nyss, och jag hade hamnat i Mongoliet ! Det är inte lätt när det är svårt...
När jag registrerade mig som medlem på detta utmärkta forum för några dagar sedan så försökte jag pricka in på medlemskartan att jag befann mig i Rayong. Jag kollade min profil nyss, och jag hade hamnat i Mongoliet ! Det är inte lätt när det är svårt...
Du skall zooma in först där du befinner dig, sen klickar du på kartan som du är bekväm med, så sparar du, är du missnöjd med ditt klick på kartan klickar du på en ny plats och sparar.
Att du hamnade i Mongoliet beror på att du hade hela världskartan uppe. Zooma in först och sedan när du ser din lokalitet klickar du och då bestäms din lokalitet, och sen sparar du!
Du skall zooma in först där du befinner dig, sen klickar du på kartan som du är bekväm med, så sparar du, är du missnöjd med ditt klick på kartan klickar du på en ny plats och sparar.
Att du hamnade i Mongoliet beror på att du hade hela världskartan uppe. Zooma in först och sedan när du ser din lokalitet klickar du och då bestäms din lokalitet, och sen sparar du!
Apropa Gazton´s tidningsklipp härovan, om det sexhungrande tanten. Eller apropå, det har väl inget med det att göra egentligen. Men änd(å)a ;Kycklingen.. du har en röv som kan göra en bög vansinnig. grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr . Det här lysande inlägget i debat ska också föreställa ett dåligt skämt !
Min gode I love you 3, jag skall villigt erkänna att jag inte är Guds bästa barn alla gånger när det gäller att gå OT. Men när detta fortsätter trots upprepade uppmaningar så tryter tålamodet ibland.
Därför finns denna tråden, där kan vi fritt fortsätta OT-diskussioner från andra trådar, detta som ett litet tips.
OCH HUR I ALL VÄRLDEN KAN STORA BOKSTÄVER VARA ETT BROTT MOT REGLERNA? HAR JAG SKRIVIT NÅGOT TASKIGT MOT NÅGON? NEJ I SÅ FALL ÄR DET SNARARE GNÄLLSPIKARNA HÄR SOM BRYTER MOT REGLERNA GENOM ATT GNÄLLA PÅ MIG!
OBS ATT JAG INTE GÅR OT LÄNGRE I DEN ANDRA TRÅDEN, DET ÄR ETT BROTT MOT REGLERNA. SKÄRPNING GNÄLLSPIKAR TYCKER
KILLE, JAG VET INTE DET. JAG ÄR MERA AV EN STOCKKONSERVATIV GAMMAL GUBBE SOM FÖRSÖKER FÖRNYA MIG LITE.
MEN GNÄLL OCH ATT KLAGA PÅ FOLK GILLAR JAG INTE OCH JAG ANSER ATT MAN SKA HÅLLA RENT FRAMFÖR EGEN DÖRR INNAN MAN KLAGAR PÅ ANDRA. VISSA HÄR FÖR INTE ETT ALLTFÖR VACKERT SPRÅK SOM DE GER SKEN AV NÄR DE HAR FÅTT LITE FÖR MYCKET INNANFÖR VÄSTEN. NÅGON BLIR ROLIG MEN TYVÄRR BLIR NÅGON RIKTIGT OTREVLIG. TYCKER
Som gammal gubbe uppskattar jag att få sms skrivna med stora bokstäver. Man har ju med åren blivit lite skumögd.
Det spelar för mig ingen roll om någon skriver med stora bokstäver här. Jag kan utläsa om det rör sig om ilska kommentarer eller ej.
Jag har stor vana vid datorer och internet. Jag fick min första uppkoppling i hemmet 1985 och är väl förtrogen med att kommunicera, både med stora och små bokstäver.
Jag kan förstå att folk med mindre vana "gör fel ibland".
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.