Sätt dig inte på några höga hästar nu.
Empati och förståelse för andra kan nog @PanPan ligga inne med oberoende av vad han ställer för mat på bordet.
/ SatanG
Om man nu skall vara ärlig så är du väl jävig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Sätt dig inte på några höga hästar nu.
Empati och förståelse för andra kan nog @PanPan ligga inne med oberoende av vad han ställer för mat på bordet.
/ SatanG
Om man nu skall vara ärlig så är du väl jävig
Hej
Det behöver du inte lära mig, jag var i landet långt innan dessa banker ens fanns, det var för övrigt Thaksins gamla Thai Rak Thai som startade denna typ av bank som en del även kallar ”böndernas bank” för att möjliggöra för småbönder att låna där istället för av lånehajar.
Men inte heller dessa banker är tillgängliga för dom som vänder sig till lånehajar, antingen har dom redan lånat det dom kan där eller så äger dom ingen mark alls och saknar då säkerhet för lån.
Mvh isan lover
Har du lust att utveckla din teori?
/ S
Ytterligare en en obehaglig kommentar.Inget olagligt att låna ut pengar mot ränta så länge räntan inte överstiger bankernas räntor vad jag förstår.
Sannolikt mycket mer ockerutlåning idag än för 10 år sedan.
/ SatanG
Ytterligare en en obehaglig kommentar.
Tycker mig aldrig se någon empati.På vilket sätt då?
Tycker mig aldrig se någon empati.
Pfefe verkar vara en ytterst otrevlig person.
Andreajsdenruskige Att förstå andras situation och svårigheter oberoende vad som är orsaken
Har aldrig gått i borgen eller lånat ut pengar.Vill någon låna stålar så får jag väl hänvisa till dig.
Har aldrig gått i borgen eller lånat ut pengar.
Däremot hjälpt många.
Förstår din ironi. Men ett lån gör sällan nytta.Tycker det är hemskt att du inte borgar för några lån.
Har du inget hjärta?
Ja hans ironi är ju mest för han tycker det är kul att käfta, får ta det för vad det är, andrejs inlägg är ju oftast jäkligt kul om man tar dom för vad dom är.Förstår din ironi. Men ett lån gör sällan nytta.
Däremot borgen är väl något som många idag behöver.
Lyckligtvis har jag aldrig blivit tillfrågad när det gäller borgen.
Däremot att hjälpa någon med sin ekonomiska situation har jag gjort.
När jag läser Andreys inlägg så påminner han mig om i sina inlägg och klippskhet om barndoms kompis, ingengjör på volvo rapp som fan i käften och drar en matteräkning ur huvudet som omöjlig för oss dödliga.
555 det tror jag inte, men själv gjort liknande slutat tänka negativt, sover bättre dåDryga kommentarer är jag duktig på.
Men huvudet är slött som fan och jag drar mig för att tänka nuförtiden.
555 det tror jag inte, men själv gjort liknande slutat tänka negativt, sover bättre då
HejInget olagligt att låna ut pengar mot ränta så länge räntan inte överstiger bankernas räntor vad jag förstår.
Sannolikt mycket mer ockerutlåning idag än för 10 år sedan.
/ SatanG