Ny flyglinje från Stockholm.

Trevligt då Air Asia X har premium economy till ett rimligt pris om man bokar i tid.
Har en kompis från Malaysia som flög Air Asia X till Japan med sin blivande fru i premium economy.
De var helnöjda med flyget och servicen ombord.
Enda problemet är att Air Asia flyger från Don Muang som jag personligen skyr som pesten.

Trevligt då Air Asia X har premium economy till ett rimligt pris om man bokar i tid.
Har en kompis från Malaysia som flög Air Asia X till Japan med sin blivande fru i premium economy.
De var helnöjda med flyget och servicen ombord.
Enda problemet är att Air Asia flyger från Don Muang som jag personligen skyr som pesten.
Varför spelar det nån roll på vilken flygplats i bkk du hamnar?
Själv hade jag inte brytt mig ett dugg så lite nyfiken på vad som är så hemskt där?

Kan helt klart bli en konkurrent till dom andra, sen får man ju kolla hur många säten dom kommer att ha, man vill ju inte sitta i knät på passageraren bredvid

Sen den nya terminalen på Don Muang togs i drift tycker jag att det är smidigare med IM än Suvvan. Sällan mer än 5 minuter har jag råkat ut för.
AirAsia X 330 är ett bekvämt plan som jag åkt med från Kuala Lumpur till Colombo och det är ett bra val om man reser lätt då grundpriset är 7kg handbagage och sen får man lägga till allt extra man vill ha i.
Som flygbolag kör dom ofta kampanjer och även 24 timmars auktioner där man kan fynda om man är snabb och flexibel.

Vi har flygit till/från don muang och hem till Roi et några gånger med air asia och tar bara runt 50 min så @JanneMan61 har helt rätt i att det är en perfekt för mig om man skulle mellanlanda där, då vi bara har air asia och nok air att välja på om vi vill flyga hem

I april flög vi med Emirates från Stockholm via Dubai till Bangkok för att där direkt byta flygplats och fortsätta till Roi et. Var rätt trött efter den resan. Skulle underlätta betydligt med direktflyg från Sverige och sen bara byta flyg i Don Muang:)

Liknande trådar

M
Svar
2
Visningar
2 K
Anonym
A
P
Svar
49
Visningar