Varning för PhiPhi I Stockholm

• Trådstartare Trådstartare pompelipossa
  • Start datum Start datum

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
"Per Olav " sa:
Det är inte tråden jag retar upp mig på, men på vissa personers sätt att föra en diskussion.
Kan man inte diskutera utan att försöka vrida diskussionen över på person i stället för sak så...?

Jag kommer ALDRIG att tolerera någon påstår jag har sagt en sak jag inte har sagt, för sedan att påstå jag låter befängd. Oavsett hur bra denna personen är i andra sammanhang.

Vill på intet sätt låta vare sig kall, eller hård.. Men har man sig i leken gett.. får man tåla en del.. ( Jag har både fått stryk och gett tillbaka här på CM själv) Jag förstod aldrig varför du gav dig in i "Leken" .. Men men..

Gazton, för erkänna att vi tycker olika... ;)

Visst tål jag med en smäll när det hettar till, men min gräns går när någon ljuger och påstår saker om mig som inte är sanna. Och det hela började ju med en enkel fråga...

Det är då jäklar i min själ inte konstigt att det är krig i världen, när en skål ris får så mycket känslor att flöda. Sansa er!

Sätt det i perspektiv. Vad spelar detta för roll om 10 år?

"LG " sa:
Det är då jäklar i min själ inte konstigt att det är krig i världen, när en skål ris får så mycket känslor att flöda. Sansa er!

Sätt det i perspektiv. Vad spelar detta för roll om 10 år?

Spelar antagligen ingen som helst roll om 1 månad ens, men jag förväntar mig att bli bemött på ett sakligt sätt oavsett vad man diskuterar.

Och jag är jäkligt envis och kommer inte att ge mig innan b-tung förklarar vart jag skrev att TS på något sätt har uppfört sig på ett acceptabelt sätt och speciellt vill jag veta vart jag skrev att jag håller med TS och tycker det han gjorde är bra... (i och med att jag enligt honom är befängd, så tolkar jag att det är så b-tung menar).

Det kommer jag att ifrågasätta även om 10 år, om jag inte får ett tillfredställande svar..

"b-tung " sa:
"Så det betyder att jag har läst en massa skitsnack av en person,då kan man inte tro på det han skriver för jag har rätt.
Så nu ska alla härinne ta ställning om man ska lita på den personen eller mig."

Du förstår väl hu befängd du låter, en person som i fyllan anser att han har blivit felbehandlad av en krog ska då får raljera på en massa forum oemotsagd för om någon reagerar på den personen, så anser t.ex du att det bevisar att den fulla personen har rätt. Tycker att det finns många frågetecken angående situationen från båda parter men självklart måste man beakta att det är två helt olika åsikter där båda anser att dom har rätt. Sen om Callisma var där och uppfattade situationen som hon skriver så tycker jag att man verkligen ska ha det i åtanke över vad hon har skrivit.

Over and Out

"Per Olav " sa:
b-tung,
nu går du till direkt angrepp på mig och min person.
Detta kommer jag inte att tolerera på något sätt eller vis!

NU vill jag veta vart jag har skrevet att "Så det betyder att jag har läst en massa skitsnack av en person,då kan man inte tro på det han skriver för jag har rätt.
Så nu ska alla härinne ta ställning om man ska lita på den personen eller mig."

Jag är inte upprörd över detta, jag är riktigt heligt förbannat!

Du behöver inte vara heligt förbannad, jag vill bara att inläggen bör besvaras så som man ser på dem. Det jag tycker är fel är att en del som skriver här ( bland annat du) anser att det är helt fel hur krögaren har reagerat och agerat utan att veta exakt hur det har gått till. Skulle det vara som så att man vet den exakta händelsen så ska man självklart skriva den oxå, men att helt dömma ut en krog utan att den kan försvara mig är inget mer än ett jäkligt beteende.
Vet också att du inte har påstått något om TS beteende och det är inte det jag bryr mig om, men du har välvilligt skapat dig en egen åsikt som skriver och står för och som jag tycker är felaktig.

Men jag ska inte dra det här för långt utan lägger det lilla locket på när det gäller phiphi island.

"Per Olav " sa:
Spelar antagligen ingen som helst roll om 1 månad ens, men jag förväntar mig att bli bemött på ett sakligt sätt oavsett vad man diskuterar.

Och jag är jäkligt envis och kommer inte att ge mig innan b-tung förklarar vart jag skrev att TS på något sätt har uppfört sig på ett acceptabelt sätt och speciellt vill jag veta vart jag skrev att jag håller med TS och tycker det han gjorde är bra... (i och med att jag enligt honom är befängd, så tolkar jag att det är så b-tung menar).

Det kommer jag att ifrågasätta även om 10 år, om jag inte får ett tillfredställande svar..

Hoppas att du förstår hur jag menar nu, det är inte du som är den befängda utan hur hela den här situationen har (ur)artat sig.

Ha det bra.

"b-tung " sa:
Hoppas att du förstår hur jag menar nu, det är inte du som är den befängda utan hur hela den här situationen har (ur)artat sig.

Ha det bra.

Jag förstår vad du menar nu, och håller med om att situationen har urartat.

Vi är faktisk överens när det gäller vad som är acceptabelt uppförande, men har kanske lite olika uppfattning om hur en restaurangägare bör uppföra sig. Och det är ju helt OK, man får ha olika uppfattning tycker jag. (Hade ju blivit hur tråkigt som helst om alla tycke lika).

"Per Olav " sa:
Jag förstår vad du menar nu, och håller med om att situationen har urartat.

Vi är faktisk överens när det gäller vad som är acceptabelt uppförande, men har kanske lite olika uppfattning om hur en restaurangägare bör uppföra sig. Och det är ju helt OK, man får ha olika uppfattning tycker jag. (Hade ju blivit hur tråkigt som helst om alla tycke lika).
Du får en karma du med. Sen kan ni gå och ta en bira
Imorgon tidsspärr >:(

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

N
Svar
0
Visningar
1 K
N
M