Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du tycker det inte är viktigt att äta mat
som man behöver för att fungera, sen vilken mat är väl olika, finns några som har matlagning som hobby helt
ok bara fantasin stänger dörren för ett gott fixat matlagning. Men den hobbyn leder tyvärr till 40 kilo extra
på kroppen, blir slitage på knän höfter
som inte kan oppererats för kroppen är för tung, måste ned 30 -40 kilo hur lätt är det
som man behöver för att fungera, sen vilken mat är väl olika, finns några som har matlagning som hobby helt
ok bara fantasin stänger dörren för ett gott fixat matlagning. Men den hobbyn leder tyvärr till 40 kilo extra
som inte kan oppererats för kroppen är för tung, måste ned 30 -40 kilo hur lätt är det
Varför skulle man gå upp 40kg bara för att man gillar att laga mat?
Du hittar på som vanligt.
När man ser "mästerkockar" på tv så är dom ju inte tjocka som du påstår. Tvärt om.
Sen vet du säkert inget om att gå ner 40kg i vikt,,,eller har du gjort det.
Jag har gjort det och det var lättare än jag trodde.
Gäller bara att bestämma sig och inte svika sig själv.
Självklart är det viktigt att äta men tänka på vad man äter.
Sen bör du nog lära dig när folk driver med dig att allt är inte på allvar.
Varför skulle man gå upp 40kg bara för att man gillar att laga mat?
Du hittar på som vanligt.
När man ser "mästerkockar" på tv så är dom ju inte tjocka som du påstår. Tvärt om.
Sen vet du säkert inget om att gå ner 40kg i vikt,,,eller har du gjort det.
Jag har gjort det och det var lättare än jag trodde.
Gäller bara att bestämma sig och inte svika sig själv.
Självklart är det viktigt att äta men tänka på vad man äter.
Sen bör du nog lära dig när folk driver med dig att allt är inte på allvar.
Det vet jag att många på forumet bara
vill dria med folk ingen sanning i vad
dom skriver, synd. Men att dom som
har mat sm hobby äter och väger för
mycket har vi ju några ex på forumet,
Jag ha r två vänner som bara äter,äter
en har höft problem borde bli byte av
höftled men går inte måste ned 40 kilo
En annan ligger långt långt under medelårsinkomst, ligger t.o.m. en bra bit under genomsnittet här i Thailand
Men bara att kämpa på, drygt 12 år kvar till pensionen.
Du verkar ha väldigt svårt att förstå när någon driver med dig.
Aha. Så bara för att några du känner äter för mkt så gäller det för alla.
Jag ska försöka förstå hur du tänker men det bli nog inte lätt.
För du har ett mkt udda tankesätt,,,om du nu tänker alls.
Verkar mest vara ogenomtänkt svammel från din sida,,,utan logik.
Varför går man upp i vikt jo man gillar mat och sen inte rör på sej då blir man
tjok eller hur och har man mat som hobby lätt hänt som visats här på forumet både herr och fru
tjok eller hur och har man mat som hobby lätt hänt som visats här på forumet både herr och fru
Fast om du skulle ha läst atoms inlägg tidigare så äter åtminstone han hellre lite och gott än något tråkigt och blir mätt.
Man kan ju få tillräckligt med näring intravenöst.
Jag har nog lite övervikt, men inte så det är sjukligt.
Värre är det med folk som äter skräpmat. Det är nog där de flesta överviktiga finns.
När räknas man som det? Är det "ett, två, många" som treåringen räknar eller är det det moderna "dollarmiljonär" som gäller? Intressant hur som helst med begreppet "många".
För egen del så skulle jag känna mig som "mångmiljonär" om jag kunde leva hyggligt på avkastningen, så behovet av miljoner varierar beroende på ränteläget, skatter etc.
När räknas man som det? Är det "ett, två, många" som treåringen räknar eller är det det moderna "dollarmiljonär" som gäller? Intressant hur som helst med begreppet "många".
För egen del så skulle jag känna mig som "mångmiljonär" om jag kunde leva hyggligt på avkastningen, så behovet av miljoner varierar beroende på ränteläget, skatter etc.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.