PanPan
Forumveteran
Ja det hände nåt för 6-7 veckor sen, bom sa det bara så var det fn Indier överallt, precis överallt, var som dom ploppat upp ur nåt hål.Hej
Att det byggs och förmodligen alldeles för mycket håller jag med om, det talar väl för att man i framtiden kommer att kunna göra riktiga kap om turistströmmarna vänder, själv tycker jag att Thailand har satsat för mycket på turism.
Ja själv känner jag knappt igen mig längre i Pattaya, det är enstaka byggnader och platser som är kvar ifrån förr, först kom väl dom amerikanska soldaterna till Pattaya, sen vita turister ifrån Europa, USA och Canada, sen kom Ryssarna, Araberna, nu senast Kineser och indier.
Mvh isan lover
Vet att det pratades om riktade kampanjer mot Indier men det var ju bara nån vecka innan och då var det inget överdrivet med Indier sen bara small det till.
Hoppas inte det blir överfullt med Indier nu för ja jag tycker dom luktar illa, stinker svett.
Då håller jag mig i Laem Chabang, dom har Shabu Shi där med och där är det ingen väntetid och inga Indier så jag tappar matlusten.