OT-inlägg frånVad kan man göra i Bangkok

• Trådstartare Trådstartare anonymous
  • Start datum Start datum

A

anonymous

Gäst
Tjenna igen
Polaren och jag har gjort kvarteren runt Malaysia hotel nu och det var supernajs vi träffade två norrmän som var på väg till pattaya vi delade taxi så nu är vi i jomtien vi fick ett insider tips om att ta oss till soi welkome dom ska ha servisinriktade brudar där dags att se om insidertipset stämmer
Borde man inte vara försiktig med service inriktade kvinnor som Polis och sitta för socialdemokraterna i Sölvesborg eller är du inte personen på fotot i din profilbild?

Kostar

Kostar att flytta till en risby och skaffa hus :)

Inte för dom snåljåparna som utnyttjar fattiga kvinnor, bor nästintill gratis, lovar guld och gröna skogar till damens familj, och uppfyller ingenting, och sedan om natten smiter iväg för att slippa betala hyran för det lilla huset som dom kanske hyrt.

Du fortsätter i gamla invanda hjulspår.:thumbsdown:
Ja du skulle bara veta hur många av den sorten som det finns här på denna planet och i detta land. Försök att resa ut ifrån Phuket en endaste gång, då kommer du att finna den värld som jag skriver om..
Tack för att du förföljer mig, det värmer..

Ja du skulle bara veta hur många av den sorten som det finns här på denna planet och i detta land. Försök att resa ut ifrån Phuket en endaste gång, då kommer du att finna den värld som jag skriver om..
Tack för att du förföljer mig, det värmer..
Ja jag har då aldrig hört talas om detta.
Men lite tvärtom har jag en del erfarenhet av, och det är när mark o hus är betalda, då är det allt en del som får gå med tom plånbok därifrån.
Men du lever ju i en annan värd, en fantasi värd.

Ja jag har då aldrig hört talas om detta.
Men lite tvärtom har jag en del erfarenhet av, och det är när mark o hus är betalda, då är det allt en del som får gå med tom plånbok därifrån.
Men du lever ju i en annan värd, en fantasi värd.

Nä och har inte DU hört talats om det, så finns det inte... OK bra att veta
tack för svaret...

Liknande trådar

T
Svar
1
Visningar
717
trollet
T

Tillbaka
Topp