Passera Bangkok på moppe

 
Varför gå till Nana, gå på GoGo eller sitta utanför med araber? Det är ju inte Bangkok. Ät en bit god mat. Besök en Rooftop bar, klä upp dig innan och du slipper bartjejer. Njut av en massage. Sitt på en vanlig var och titta på människor.

Vad hade du för plan innan du åkte till BKK?
 
Lätta på lädret istället. Då inser du att Bangkok är fantastiskt! En riktig storstad, numera en världsmetropol som erbjuder precis allt... men det kostar på... ;)

En nyfiken fråga. Om du vill sitta ensam... varför går du till en sällskapsbar?
Kanske vill sitta och kolla på folk runt omkring .Fel ? Ett ganska vanligt nöje vet jag .som jag inte är ensam om .Sen väljer jag .om jag vill ha sällskap vill säga mitt bordssällskap .Vill inte ha en råfet och full thaitjej att sitta med .Finns ju trevliga och vackra damer .måste ju ändock vara mitt val ;)
 
Varför gå till Nana, gå på GoGo eller sitta utanför med araber? Det är ju inte Bangkok. Ät en bit god mat. Besök en Rooftop bar, klä upp dig innan och du slipper bartjejer. Njut av en massage. Sitt på en vanlig var och titta på människor.

Vad hade du för plan innan du åkte till BKK?
Ungefär så som jag gör .men ville se Nana idag .men är som jag minns det .Tyvärr
 
Ett tips. På soi 2 en bit ner på höger sida är ett öppet område. Mitt i är en bar som också serverar mat. Sitter man i var delen, där finns inga bardamer. Här har man bra utsikt över folk och araber som diskuterar med freelancarna. Man sitter vid egna bord och humana priser och betraktar.
 
Hela stan full med Araber
Inte riktigt min stil eller vad jag trivs med .högljudda samt ofta ett mycket dåligt uppträdande

Hela stan full av araber? Ok vi rör oss nog inte i samma områden, jag undviker numera lägre Sukhumvit och särskilt soi 3/4/5 kvällstid.
Håller med om att det finns mycket skräp, som ploppar upp på kvällstid främst, i dom krokarna. Håller till vis mån även med dig i att taxi-rörelsen i lägre Sukhumvit, återigen främst kvällstid, ofta är av lägre kvalitet. Blir nog lätt så om klientelet ofta är dyngade utlänningar som ofta är lätta att lura, vilket är målet för många entreprenörer där.

/ SatanG
 
Hela stan full av araber? Ok vi rör oss nog inte i samma områden, jag undviker numera lägre Sukhumvit och särskilt soi 3/4/5 kvällstid.
Håller med om att det finns mycket skräp, som ploppar upp på kvällstid främst, i dom krokarna. Håller till vis mån även med dig i att taxi-rörelsen i lägre Sukhumvit, återigen främst kvällstid, ofta är av lägre kvalitet. Blir nog lätt så om klientelet ofta är dyngade utlänningar som ofta är lätta att lura, vilket är målet för många entreprenörer där.

/ SatanG
Precis så är det nog .
 
Varför gå till Nana, gå på GoGo eller sitta utanför med araber? Det är ju inte Bangkok. Ät en bit god mat. Besök en Rooftop bar, klä upp dig innan och du slipper bartjejer. Njut av en massage. Sitt på en vanlig var och titta på människor.

Vad hade du för plan innan du åkte till BKK?
Håller helt med. Gå på The Street och utforska nya kök. Shoppa eller bara gå runt o titta på alla utomhusmarknader. The Base eller Rot fai tex. Minns när ja bodde där o man tog min gamla Phantom o tjejen bakpå kl 2 på natten och bara körde järnet genom stan, när alla sov, bara för att det gick.

Nana e piss pratunam e ett hellhole

Men idag e det väl kallt även där. När frugan har långbyxor på sig är det nog inte mer än 28 i Pattaya
 
Verkar finnas en rastlös person som ränner runt på sin moppe och aldrig finner sitt drömställe. Hittar bara fel hela tiden.
Bästa rådet jag läst är att "lätta på lädret" och ta vara på det bästa av staden, även om det är en dyr takbar.
Man lever inte för evigt. :cool:
 
 

Liknande trådar

 
Tillbaka
Topp