Poliser kvävde misstänkt på polisstation i Nakhon Sawan med en plastpåse och allt filmades.

Nä den skall vara urkryssad men kanske blivit nåt fel, det blev det för mig, jag hade rutan urkryssad men såg ändå, sen tror jag kycklingen rättade och det försvann.
Den enda tråd jag får upp nu med massa politik är elräkninig tråden för den ligger inte i politikdelen fast borde nog legat där som den utvecklats ;)
Jepp, jag har tagit bort krysset igen. Ełräkningstråden hamnade ju till slut i politikerdelen efter att Gottland röt till. Märkligt att den inte flyttats dit tidigare kan man tycka.

Jepp, jag har tagit bort krysset igen. Ełräkningstråden hamnade ju till slut i politikerdelen efter att Gottland röt till. Märkligt att den inte flyttats dit tidigare kan man tycka.
Nu får du själv öka aktiviteten i andra trådar som handlar om Thailand.
Glöm inte färska bilder från nattvandringarna.

Oavsett om det är lätt eller inte så kan ju fortfarande ett lands ledning påverka utvecklingen inom landet men enligt dig hade det ingen som helst koppling och det är just det jag inte får ihop.
Hej

Antar att du avser Sverige här och visst finns det naturligtvis åtgärder att vidta som har en indirekt och långsiktig påverkan via lagändringar, straffskärpningar, fler poliser och liknande men det är något som man får ge tid och både den tidigare regeringen och även den nya regeringen verkar numera vara överens om att det kommer att ta en eller flera mandatperioder, någon snabb och enkel lösning verkar ingen längre tro att det finns.

Mvh isan lover

Hej

Antar att du avser Sverige här och visst finns det naturligtvis åtgärder att vidta som har en indirekt och långsiktig påverkan via lagändringar, straffskärpningar, fler poliser och liknande men det är något som man får ge tid och både den tidigare regeringen och även den nya regeringen verkar numera vara överens om att det kommer att ta en eller flera mandatperioder, någon snabb och enkel lösning verkar ingen längre tro att det finns.

Mvh isan lover
Nä att det skulle gå snabbt har jag aldrig trott eller påstått.

Nä att det skulle gå snabbt har jag aldrig trott eller påstått.
Hej

Då är vi ju överens om detta, men i valrörelsen var det många andra som trodde att ett regeringsskifte skulle göra stor skillnad omgående och det var nog lite naivt, det tog lång tid att bygga upp våra utanförskapsområden och det kommer att ta lång tid att avskaffa dessa och integrera dom som bor där.

Mvh isan lover

Hej

Då är vi ju överens om detta, men i valrörelsen var det många andra som trodde att ett regeringsskifte skulle göra stor skillnad omgående och det var nog lite naivt, det tog lång tid att bygga upp våra utanförskapsområden och det kommer att ta lång tid att avskaffa dessa och integrera dom som bor där.

Mvh isan lover
Hur hamnade svensk inrikespolitik i denna tråd?

Lite konstigt. När det gäller våld och kriminalitet i Sverige så har du sagt att det spelar ingen roll vilken färg sittande regering har. Vem som styr landet spelar ingen roll för tex gängkriminaliteten. I detta fall så verkar du tänka annorlunda. Varför är det så?

Han är väl känd för att ha olika tillämpningar av sin ideologi beroende på vilket land han pratar om.

Hej

The National Anti-Corruption Commission (NACC) har efter utredning funnit att Jo Ferrari var ovanligt rik och att hans tillgångar var olagligt förvärvade, allt tyder nu på att hans tillgångar på 1 miljard baht kommer att beslagtas och konfiskeras.

1667190961555.jpeg

Mvh isan lover

Tillbaka
Topp