Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Ska du vaccinera dig mot covid-19 när ett vaccin finns tillgängligt?
Pratade i dag med våran kontakt på sjukhuset, hon meddelar när de är dax. I Thailand måste man ha kontakter i allt. Allt går att fixa, tur vi inte har Stefan här efter som ja inte är afghan eller tillhör någon muslimsk rörelse. Ha en fortsatt bra fredag
All foreigners in Thailand will be able to register at vaccination centres for Covid-19 shots from June 7, when the campaign for mass inoculations begins, a Foreign Ministry spokesman said on Friday.
Jag har redan fått mina sprutor så varför ska jag ta ytterligare nya sprutor för att komma in i landet, verkar helt ologiskt ??
Det är vad texten säger i a.f.
Jag har redan fått mina sprutor så varför ska jag ta ytterligare nya sprutor för att komma in i landet, verkar helt ologiskt ??
Det är vad texten säger i a.f.
Vart i textrn står det?
Det står att alla utlänningar kommer få möjligheten att vaccineras i Thailand.
Står ingenstans att du skall vaccineras igen om du är vaccinerad.
Jag har gått på jobbet och småskrutit över att jag minsann inte fick den minsta lilla biverkningen när vi fick dos 1 (AZ). Syndaren straffas omgående. Har varit halvdöd i två dygn i biverkningar efter dos 2 (Phizer) .
Jag har gått på jobbet och småskrutit över att jag minsann inte fick den minsta lilla biverkningen när vi fick dos 1 (AZ). Syndaren straffas omgående. Har varit halvdöd i två dygn i biverkningar efter dos 2 (Phizer) .
Det har förekommit dödsfall, hur det verkar på lång sikt är för tidigt att fastställa.
Vaccinationer har bara förekommit i ett halvår i några länder.
Dessa vacciner är i drift utan 3-5år i utredning för ett nödläge.
Det har hänt förr, misslyckade vacciner som lemlästat barn och vuxna.
Denguevaccin, Svininfluensan som förstörde många barn och tonåringar till ett normalt liv runt om i världen.
Det har förekommit dödsfall, hur det verkar på lång sikt är för tidigt att fastställa.
Vaccinationer har bara förekommit i ett halvår i några länder.
Dessa vacciner är i drift utan 3-5år i utredning för ett nödläge.
Det har hänt förr, misslyckade vacciner som lemlästat barn och vuxna.
Denguevaccin, Svininfluensan som förstörde många barn och tonåringar till ett normalt liv runt om i världen.
Ja Dengue vaccinet visade ju sig vara en katastrofal miss.
Skyddade bara dom som hade haft någon dengue variant annars ökade väl dödligheten istället för att minska om jag inte missminner mig?
Ja Dengue vaccinet visade ju sig vara en katastrofal miss.
Skyddade bara dom som hade haft någon dengue variant annars ökade väl dödligheten istället för att minska om jag inte missminner mig?
The program was stopped when Sanofi Pasteur advised the government that the vaccine could put previously uninfected people at a somewhat higher risk of a severe case of dengue fever.[4] A political controversy erupted over whether the program was run with sufficient care and who should be held responsible for the alleged harm to the vaccinated children.
In late November 2017, the DOH suspended the school-based vaccination program.[5] The DOH subsequently banned the vaccine's use and sale in the Philippines.[6] The scare caused by the controversy has been suggested as a factor in the country's loss of confidence in vaccines and low immunization rates,[7] resulting in an infectious disease crisis in the country in 2019,[8] including a measles outbreak.[9]
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.