Strandbilder 2014

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ska gå igenom mina bilder se om jag hittar lite från Pattaya omkring 2003-2005, hade då på den tiden en nyinköpt Hewlett-Packard digital kamera med 1,1MP(polaren hade den större modellen på 2,0MP)inköpt just före andra resan ner, så jag återkommer... ::)

Hmmm, detta fick mig att höja på ögonbrynen...

"Plus the officers will investigate who spread the clip video on social network and they will procecute ones in act of destroying good image of coutry"

är det Nordkorea eller är det Thailand vi pratar om?

Riktigt fint väder här i träsket idag.

uploadfromtaptalk1410164566495.jpg

"krister " sa:
"Plus the officers will investigate who spread the clip video on social network and they will procecute ones in act of destroying good image of coutry"

"Just another officer in his office that can't handel or face the truth of the country loosing it's face infront of him"
:clap_tranparent:

2 Engelsmän en kvinna och en man hittades mördade och nakna på en strand på Koh Tao. Ön är locked down i jakten på mördare stod det i bangkokpost.
Stod även om det i aftonbladet.

"Jonas " sa:
2 Engelsmän en kvinna och en man hittades mördade och nakna på en strand på Koh Tao. Ön är locked down i jakten på mördare stod det i bangkokpost.
Stod även om det i aftonbladet.
Läste det, lät ju lite obehagligt utan att veta orsaken. Vart det dit du skulle nästa månad Jonas?

Thai police hunt killers of two Britons found beaten to death

BANGKOK, September 16, 2014 (AFP) - Thai police Tuesday searched for the killers of two British tourists found naked and beaten to death on the southern resort island of Koh Tao, as their bodies were due to arrive in Bangkok for forensic tests.

David Miller, 24, and Hannah Witheridge, 23, were found dead early Monday with head wounds near a beachside bungalow on the island, a diving hot-spot near Koh Phangan in the Gulf of Thailand.

Var försiktiga ute på Öarna ;)

Farsan sa att dom misstänker en eller flera burmesiska gästarbetare som slagit ihjäl dom med hacka. Ön är under lockdown tills dom hittas. Rånmord

Burmeser är livsfarliga och man ska absolut undvika all form av konfrontation med dem oavsett. Dom kommer i gäng, slår ihjäl dig och åker hem å käkar middag som om inget hänt.

Det stod i media att dom mistänkte immgrant workers men efter vidare utfrågning så fanns det inget fog för dom mistankarna utan bara ett utalande taget ur luften från polisen.

"bson " sa:
Burmeser är livsfarliga och man ska absolut undvika all form av konfrontation med dem oavsett. Dom kommer i gäng, slår ihjäl dig och åker hem å käkar middag som om inget hänt.

exakt så sa farsan. Min fru är också väldigt försiktig mot dom, och hon kommer från en by 2 mil från gränsen...

"Jonas " sa:
Det stod i media att dom mistänkte immgrant workers men efter vidare utfrågning så fanns det inget fog för dom mistankarna utan bara ett utalande taget ur luften från polisen.

Ok, men fanns det ingen film...?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

A
Svar
77
Visningar
5 K
Anonym
A

Tillbaka