GOD JUL 2014

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Reste 8 mil för att besöka julottan igår och skänkte hunndra kronor till barn i Sydsudan. Det känns bra i hjärtat, tur att det inte snöade.

Köper ni julklappar till er själva eller har ni någon att köpa till?
Jag har skickat pengar till min tillkommande så hon kan betala arbetaren som håller på att bygga på vårat hus.
Bilder kommer senare, damens kamera är sönder.
God jul till er, min jul blir lika tråkig dom vanligt men mitt knä är bättre nu.

Konstigt att dom här avatarerna SLU, Dragan plus par till alltid dyker upp på samma dag varje gng efter någon månads uppehåll och då under helg. Är det lönehelgen och nån som slår på stort, sätter sig vid nätet med tillbehör och går igenom alla sina avatarer får se vilka mer som dyker upp av (den personens)avatarerna idag?

God Jul SLU! Julklapparna här är ett dyrt kapitel, dessutom har vi skickat nyårspresenter till frugans familj i Thailand. Men det är dom väl värda. :xmas_smiley:

"Jonas " sa:
Konstigt att dom här avatarerna SLU, Dragan plus par till alltid dyker upp på samma dag varje gng efter någon månads uppehåll och då under helg. Är det lönehelgen och nån som slår på stort, sätter sig vid nätet med tillbehör och går igenom alla sina avatarer får se vilka mer som dyker upp av (den personens)avatarerna idag?

Vad tycker du är konstigt?att du inte var bjuden på festen?vi har skoj här morsan har fullt upp med att passa upp oss'

Är Dragans morsa med eller är hon hemma med hans nya tjej med lite basröst?

"Jonas " sa:
Legolas är ju avstängd från sawat..

Tror då inte det är han, han har redan visat hur dålig han är på att köra med alias avatar utan att det lyser igenom när han försökte med cumulus. Innläggen driver ju mest med faranger vs thai så tvekar på om det ens är någon med koppling till Thailand bakom dessa avatarer och av sättet att skriva misstänker på någon under pensionärsålder,eller om så är fallet en omogen.

Uppenbart att samma ligger bakom, eller så är de bröder som sitter hemma hos mamma och äter pepparkakor samtligt och utnyttjar hennes WiFi 55555

"SLU. " sa:
Köper ni julklappar till er själva eller har ni någon att köpa till?
Jag har skickat pengar till min tillkommande så hon kan betala arbetaren som håller på att bygga på vårat hus.
Bilder kommer senare, damens kamera är sönder.
God jul till er, min jul blir lika tråkig dom vanligt men mitt knä är bättre nu.
[/quot

Bölden mellan axlarna då , känner du av den överhuvudtaget , kanske en groda som sitter där och "kväker" ;)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

H
Svar
42
Visningar
4 K
A
D
Svar
10