GOD JUL 2014

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Så är det dags att återuppliva denna tråden.

Jag och min familj vill tillönska er alla en riktigt GOD JUL så här dan före dopparedan. Hoppas att ni alla får det lugnt och fint var än ni befinner er. :xmas_smiley:

795429e235dec09f2babccc2f6a2b4d8.jpg

God Jul från ett stormigt nordsjön. Stormat i en vecka nu bara ligger och håller mot vind och väntar på att vädret skall tillåta. Men båten är pyntad julgran har vi och imorgon blir det julmat, säkert bingo med fina priser och Fillipinarna gillar ju att sjunga så kanske singing contest med julsånger ;)

"Jonas " sa:
God Jul från ett stormigt nordsjön. Stormat i en vecka nu bara ligger och håller mot vind och väntar på att vädret skall tillåta. Men båten är pyntad julgran har vi och imorgon blir det julmat, säkert bingo med fina priser och Fillipinarna gillar ju att sjunga så kanske singing contest med julsånger ;)

Ja lite "Karlåke" är väl aldrig fel om man nu har någon sångröst vill säga. Personligen så skall jag låta bli. :xmas_smiley:

God Jul & Gott Nytt År allesammans på forumet som underhåller mig! Tankar & funderingar. Är för tillfälligt i Sverige, Metropolen Tulka. 4 mil norr om Norrtälje :xmas_smiley: :xmas_smiley: :xmas_smiley: :xmas_smiley: I Thailand finns jag i Hua-Hin och Udon-Thani
Hälsningar Jörgen

God Jul, ja det är ju lätt att sitta bakom era datorer och bara skriva det ordet, men gör ni något för att folk ni skriver god jul till ska få en god jul?
Nä, det tror jag inte ni gör, ingen som har skrivit i denna tråden har gjort så att jag ska få en god jul, ni bara skriver orden sen tror ni att ni har gjort något gott.
Gör gott på riktigt och inte bara skriva några (((innehålls lösa ord))) som ni ändå inte kan stå för.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

H
Svar
42
Visningar
4 K
A
D
Svar
10