Trump har drabbats av covid-19.

Det beror nog på vilka som ser. En del ser det nog som ett styrkebesked. Andra kan ta det som ett exempel på bristande omdöme.
Så plus och minus. Med tanke på att Trump verkar ha ett teflonskikt över sig så inte avgörande minus.

Ja om det är minus eller inte är ju inte upp till Trump utan väljarna.

/ SatanG

Dom är helt tvärt om i USA jämfört med Europa. Trump och hans anhängare är emot mask, vill ha öppet som Sverige och åker hem från sjukhus nästan direkt efter snabb behandling. Läs Breitbart.
Medans i Sverige och exempelvis UK vill högern stänga ned landet.

Hej

I Europa skulle det säkert ge minuspoäng, men när det gäller Trumps väljare så vet man aldrig, dom verkar inte påverkas av någonting.

Mvh isan lover
[/QUOTE]
Du verkar inte heller påverkas av vad som händer.

Du är lika hängiven sosse alltid.

Ärligt tycker jag Sveriges väljare är några av världens mest blåsta med tanke på vilken regering som röstats fram.

Hej

Det kan man ju tycka men det är ju firtfarande ganska många som gillar idén med folkhemmet, tillgång till sjukvård för alla, skolgång för alla, folkpension, lagstadgad semester, sjukkassa och a-kassa o.s.v, så att S fortfarande är största partiet har ju sin bakgrund. :)

Mvh isan lover

Taksins väljarkår var ju lågutbildade och lågavlönade men inte vita utan gyllenbruna... Vad är skillnaden förutom färgen?

Hej

Här har du helt rätt, det var landets fattiga majoritet som gav honom sina röster, men dom fick ju å andra sidan precis det dom ville ha när dom röstade på honom, tänker då på allmän sjukvård, minimilön, fri el, risstöd, bylån, möjlighet att låna i bank, satsningar på skolan, infrastruktursatsningar ute i provinserna, utbyggnad av mobilnätet, sophämtning, stöd till plantering av skog, grusvägarna ute i byarna belades med betong o.s.v.

Mvh isan lover

Dom är helt tvärt om i USA jämfört med Europa. Trump och hans anhängare är emot mask, vill ha öppet som Sverige och åker hem från sjukhus nästan direkt efter snabb behandling. Läs Breitbart.

Jag tror egentligen inte att öppet land har med vänster eller höger att göra.
Man vill i stort sett bara göra tvärt om vad sittande regering gör.

Det var väl rätt länge sedan Trump gjorde en vändning ang. mask.

/ SatanG

{Reposted from the FrontPage Mag website}

What happens when the key thing is to hate something while the arguments for hating it, the invective and the reasons are wholly secondary and irrelevant?

Once again the social media Democrats are fundamentally split between ‘Gaspgate’ and ‘Hoaxgate.’ A chunk of the media and its social media base keeps suggesting that President Trump is much sicker than he let on. Another insists that he faked the whole thing.
And, in a true demonstration of how TDS practitioners have adopted Emerson’s line that a, “foolish consistency is the hobgoblin of little minds,” some insist on both.
Trump, like Schrodinger’s Cat, is in a state of unresolved existence, he may have faked his illness or he may have faked his recovery. Or both. Does that make no sense? See the cat. Once the New York Times or the Washington Post collapse the wave function, they will finally know which of these it was.
The central premise of TDS is that President Trump is evil. All else is mere details. That’s why the media routinely makes things up. They may not be true, but as Dan Rather would say, it’s believable. And that’s what matters. Believable though is a low bar when you’re willing to believe anything as long as it’s bad.
Some Dems have their pet theories, but the angriest lefties don’t really care if they believe Trump faked his diagnosis or is really sick as long as they get to hate him.

Dems Can’t Decide if Trump Faked Virus Or Is Gasping for Breath

Hej

Här har du helt rätt, det var landets fattiga majoritet som gav honom sina röster, men dom fick ju å andra sidan precis det dom ville ha när dom röstade på honom, tänker då på allmän sjukvård, minimilön, fri el, risstöd, bylån, möjlighet att låna i bank, satsningar på skolan, infrastruktursatsningar ute i provinserna, utbyggnad av mobilnätet, sophämtning, stöd till plantering av skog, grusvägarna ute i byarna belades med betong o.s.v.

Mvh isan lover
Så varför klagar du på Trump som gör mycket bra för sin befolkning, mer än vad obama gjorde?

Hej

Vill inte Trump ex.vis ta bort den fria sjukvården som Obama införde?

Mvh isan lover
Fri sjukvård. Du menar att Obama care var gratis? Vad jag fattar det som var den obligatorisk och vad detta kostade att ha kan man enkelt googla

20201007_140815.jpg

Fri sjukvård. Du menar att Obama care var gratis? Vad jag fattar det som var den obligatorisk och vad detta kostade att ha kan man enkelt googla

20201007_140815.jpg
Jag kommer ihåg att brodern till företaget jag jobbade på, boendes i Delaware kommenterade detta med att det enda detta gjorde, var att begränsa valfriheten man hade.
Det blev ingen fri vård, utan enbart en form av begränsning. Jag vill minnas om jag inte helt tappat huvudet nu att han betalade runt $400 för en försäkring som täckte hans familj, dvs honom, hans fru och ett barn (nyfött) vid det tillfället.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp