Trump har drabbats av covid-19.

Njaa det tror jag inte, erfarenhet av ett vanligt jobb gärna inom industri eller jordbruk/fiske, inga kontorsnissar som aldrig kännt svetten på ryggen utan bara kännt svetten i röven

Vi testar ju det just nu, visserligen ingen som jobbat på riktigt utan varit facklig. Resultatet är att vår utveckling är bland de sämsta inom OECD på de flesta områden.

Men nästa gång fungerar det!

Tror att du kan ha rätt i att det går till domstol.
vid förra valet blev en del omräkningar inte av eftersom en domstol krävde att de som ville ha omräkning av de tveksamt giltiga rösterna skulle betalas av de som ville ha omräkning. Tydligen saknades det finansiering. om jag inte minns fel så var det i två vågmästarstater där det var mycket jämt.

Var inte oroad, dina konstanta upprepningar av ideologiska lögner gör dig till ohotad etta. Trump behöver nog sitta på livstid för att nå upp till halva ditt nummer.

/ SatanG
Det är klart att han sätter rekord med tvivelaktiga uttalanden. I sånt tempo att det är svårt att faktakolla allt. Nu börjar många sociala media att flagga de värsta sakfelen. Möjligt att han själv tror på faktafelen. Problemet är att många hinner läsa innan flaggningen där läsaren uppmanas att kolla fakta.

vid förra valet blev en del omräkningar inte av eftersom en domstol krävde att de som ville ha omräkning av de tveksamt giltiga rösterna skulle betalas av de som ville ha omräkning. Tydligen saknades det finansiering. om jag inte minns fel så var det i två vågmästarstater där det var mycket jämt.

Tror dock att ett större problem detta valet är splittringen och det våldskapital bägge sidors extremister har. I min mening borde i alla fall Trump och Biden gemensamt gå ut och garantera att polis och militär kommer stoppa våldsgrupperna, lagföra alla som tar till våld och det oavsett sida.

En hel del som dött pga politiska idioter i det landet senaste halvåret... Skadegörelserna och mordbränderna är rätt massiva och då har inte ens valet avslutats...

I det fallet borde du syna dig själv. Kritik som du gillar drar du upp till skyarna medan den som går emot negligerar eller förminskar. en röd tråd i dina kommentarer.
En undran har du någonsin skrivit ett eget inlägg eller kommer du bara in på kvällen, googlar och försöker verka multikunlig genom nätet?

Tror dock att ett större problem detta valet är splittringen och det våldskapital bägge sidors extremister har. I min mening borde i alla fall Trump och Biden gemensamt gå ut och garantera att polis och militär kommer stoppa våldsgrupperna, lagföra alla som tar till våld och det oavsett sida.

En hel del som dött pga politiska idioter i det landet senaste halvåret... Skadegörelserna och mordbränderna är rätt massiva och då har inte ens valet avslutats...
antar att våldet är en faktor som gynnar Trump. Väldigt många kriminella som utnyttjat situationen. Politiska provokatörer har också varit i farten.
Allt våld försvårar för de som kritiserar rasismen inom polisen.

antar att våldet är en faktor som gynnar Trump. Väldigt många kriminella som utnyttjat situationen. Politiska provokatörer har också varit i farten.
Allt våld försvårar för de som kritiserar rasismen inom polisen.

Fakta försvårar också för de som kritiserar rasismen inom polisen.
Fler svarta poliser som dödar vita än vita poliser som dödar svarta.
Har för mig det var 16 gånger större chans att man blir mördad av en svart än en vit i Usa.

/ SatanG

I det fallet borde du syna dig själv. Kritik som du gillar drar du upp till skyarna medan den som går emot negligerar eller förminskar. en röd tråd i dina kommentarer.
Jag gissar att detta kommer från Coronatråden.
Det jag gjort där, är att inte vara motpol, utan istället dra ned till fakta så som vetenskapen känner till.
Jag har kraftigt tonat ned uppgifter från media som varit av mer propagandanatur än sakligt. Som argument emot min nedtoning har det istället kommit ännu mer propaganda och inte fakta.
Vad jag kan se har allt jag sagt och blivit blivit kritiserad för att jag inte instämt i hejakören, bit för bit blivit bevisad.
Jag har aldrig lagt mig som motpol och varit domedagsprofet även om det kanske känts så när man gärna vill se en ljusning på eländet och gärna vill tro på medias uppgifter när de hävdar att WHO hyllar Sveriges strategi, nu är vi nära immunities etc.
Ibland har jag anklagats för att inte stå för vetenskapen, men även där har det blivit motbevisat.
Så jag finner all ytterligare mer diskussion om det ämnet som rent slöseri med tid.
Jag tänker inte be om ursäkt för att jag hållit mig till vetenskapen och det inte gillades av en del.

Jag skiter fullständigt hur det är med trumpen och har svårt att förstå dom som försvarar honom, snar är han borta från presidentposten och borde ställas inför skranket

Trump är det fria västs sista hopp - en hjälte. :cool:

Läs den här om du vågar :p
1602350078926.png

" – Jag ville erbjuda svenska nyhetskonsumenter ett balanserat alternativ till svensk mainstreammedia, som enbart beskriver amerikansk politik ur Demokraternas perspektiv. Aldrig ur Republikanernas och i synnerhet inte från Donald Trumps perspektiv, säger Ronie Berggren.
... Unga formas och hjärntvättas till att bli intoleranta aktivister och går sedan vidare in i yrkeslivet som journalister, politiker och annat – indoktrinerade i en vänsterakademisk intolerans — varefter de sedan från sina maktpositioner undergräver USA:s konstitutionella förankring i yttrandefrihet, rätten till självförsvar och nationellt oberoende. Helt enkelt de filosofiska principer på vilka den amerikanska republiken är grundad.

– Donald Trump konfronterar denna växande och mycket sekteristiska vänsterrörelse. Det som gör Trump unik är att han vågar och kan gå emot denna rörelse. Vanligt folk kan inte göra det utan att utsättas för repressalier. De kan förlora sina jobb och till och med utsättas för våld. Trump har nationens högsta ämbete, ingen kan komma åt honom på riktigt. Det gör honom otroligt viktig i kampen för de grundläggande demokratiska rättigheterna. Många hävdar att Trump undergräver den amerikanska demokratin, jag menar i min bok att Trump gör precis motsatsen. Han står upp för demokratin tydligare än de flesta genom att konfrontera de hot som ett välbärgat etablissemang i stor utsträckning är blinda för. ..."

Du sprider bevisade lögner och klagar sedan över att någon visar på fakta i målet

Lugn, lugn! Såzzarna följer bara sin beprövade metod. Den har använts ned stor framgång på annat håll också.

"Om en lögn upprepas tillräckligt många gånger blir den en sanning, folk kommer tillslut tro att den är sann. Lögnen kan upprätthållas bara så länge som staten kan skydda folket från politiska, ekonomiska och/eller militära konsekvenser av lögnen. Därmed blir det livsviktigt för staten att använda all sin kraft för att kväva oliktänkande, ty sanningen är lögnens svurna fiende och därmed blir alltså, i förlängningen, sanningen statens största fiende." - Joseph Goebbels

PS. Finns det någon tänkande människa, i dagens Sverige, som kan läsa den andra meningen utan att känna igenkännandets fasa? :eek:

Liknande trådar

Tillbaka
Topp