Uppdatering av forumet

Jag tror problemet med dubbletter av bilder har fixat sig efter senaste uppdateringen idag. Vi utförde en uppdatering av en så kallad Add On. Det är en tredjeparts programvara som installeras separat. Efterhand då vi uppdaterat forumet så hängde inte längre Add On med och behövdes också uppdateras. Ni får testa men vid mina tester så ser det bra ut. Hoppas dom gamla posterna också fixar sig men eventuellt måste vi köra ett jobb som uppdaterar cashen. Forumet använder fler Add Ons från samma leverantör så vi kommer även att uppdatera dom andra löpande.

Vi får va glada att @Nam Falang tar sig tiden att underhålla forumet. Att ett inlägg försvinner är i-landsproblem ;)
Mhmmm men det är som sagt inte något problem att skriva lite mer än 5 min innan att senare ikväll gör vi en uppdatering ;)
Men annars ja han gör ett bra jobb men det fråntar en inte rätten att anmärka.

• Like
Reactions: PDT
Mhmmm men det är som sagt inte något problem att skriva lite mer än 5 min innan att senare ikväll gör vi en uppdatering ;)
Men annars ja han gör ett bra jobb men det fråntar en inte rätten att anmärka.
Det kan bli så om man helt plötsligt får en stund över. Jag är tacksam över att vi får den hjälpen, den är ovärderlig. Tack @Nam Falang :wai:

Kan ju ge lite mer förvarning, väldigt irriterande om man suttit skrivit på ett långt inlägg, så försvinner allt när man trycker skicka, skedde inte för mig denna gång men har skett ;)

Jag vet att det inte var lång tid emellan inlägget tills jag stängde forumet för uppdatering men det var nu det fanns en lucka så jag tog den. Senare ikväll kommer det inte finns en suck att uppdatera något forum. Det var en uppdatering som bl.a fixade ett säkerhetshål så det var viktigt att få in den kände jag. Jag har lagt en del tid dom senaste dagarna med övervakning och rapporter till hosting företaget så det var lika bra att köra på när ångan ändå var upp ;)

Herregud man påpekar en enkel sak så skall gubbpatrullen komma till fullt försvar och få det till att låta som man gnällde 5555555.
Gubbpatrull ?:rolleyes: Vi är väl några av den sällsynta arten som kallas kvinnor på forumet:rolleyes::eek:. Jag får nog tacka @Nam Falang för arbetet som teknisk expert, som han använder sin egen tid att uppdatera forumet :hug_transparent:. Nu har forumet fungerat bra :).

Superbra jobbat @Nam Falang tycker du är en klippa som sköter om servern. Jag har märkt sista veckan att i vissa trådar har jag inte kunna se några bilder, jag har bara någon enstaka gång i Kurants tråd stött på det innan, har ni nyligen nedgraderat avtalet med hostingföretaget eller har det postats fler stora bilder? Nu får man även felmeddelande i bland Server error eller time-out.

Herregud man påpekar en enkel sak så skall gubbpatrullen komma till fullt försvar och få det till att låta som man gnällde 5555555.
Gubbpatrullen 555 den va bra :Ddu har givetvis din fulla rätt att lägga det som önskemål, kan förstå frustrationen i att ett långt välformulerat inlägg går till intet;)

Nu tyckte nog inte gubbpatrullen att det va gnäll, utan mer ville få fram att Nam Falang gör detta på frivillig basis när han har tid :)

Liknande trådar

T
Svar
60
Visningar
4 K
A
L
Svar
3
Visningar
1 K