Nam Falang
Forumveteran
Superbra jobbat @Nam Falang tycker du är en klippa som sköter om servern. Jag har märkt sista veckan att i vissa trådar har jag inte kunna se några bilder, jag har bara någon enstaka gång i Kurants tråd stött på det innan, har ni nyligen nedgraderat avtalet med hostingföretaget eller har det postats fler stora bilder? Nu får man även felmeddelande i bland Server error eller time-out.
Nej avtalet med Hosting företaget har varit detsamma hela tiden vad jag vet annars får @Kycklingen rätta mig. Vet inte riktigt när problemet med bilderna uppstod. En bra stund hade vi strul med att bilderna ibland blev dubbla men det löste sig med en uppdatering av en Add-On modul.
Jag vet inte hur det fungerade med bilderna då vi var nya hos nuvarande Hosting företag. Just då var jag borta en stund

Problemet ligger i att trådar med många bilder i drar mycket kräm av servern vilket resulterar i att vi når taket för vårt abonnemang. Det kanske finns något sätt att lösa det konfigurationsmässigt i forumet eller med justering av koden. Jag har rotat runt en del bland inställningarna och läst en del på tillverkarens hemsida men inte kommit på något sätt. Har även kontaktat tillverkaren av koden till forumet och dom har tittat på problemet men sagt att Hosting företaget stryper kraften vilket stämmer. Hosting företaget svarade att koden borde skrivas bättre. Ja så båda har rätt och fel. En uppgradering blir väldigt kostsam då inga större intäkter finns. I övrigt är vi nöjda med Hostingsföretagets tjänster och verktyg för administrering.