Vad dricker du just nu?

 
Ja det är ju tur att man inte bryr sig så mycket om vad saker kostar så man slipper bo i ett land med usel mat och obefintlig infrastruktur.
Säga vad man vill om juntan men fasen va fina vägarna har blivit.
Inte alla som besitter samma imponerande kunskaper om ställen som aldrig besökts som du. :D
Till och med vet hur mat smakar som aldrig provats. :):)
 
Får bli några avslutningsöl här nu, slappar lite på hotellet innan det blir ut och kolla läget och äta mat.

20180429_172245.jpg
 
800 på bolaget för en halvliter och hittar jag den här så köper jag direkt
Sådär tretusen battingar med andra ord. Har sett några intressanta flaskor av Rom och Whisky hos den gamla spritförsäljaren i Nan. Även några franska dammiga konjakflaskor fanns där.
Dessa är ungefär i samma prisklass, försöker hitta ett bra argument att "investera" på en sådan men har inte hittat någon.
Skulle förstås kunna ljuga med det funkar inte för mig, saknar förmodligen pokeransikte. :eek:
 
Sådär tretusen battingar med andra ord. Har sett några intressanta flaskor av Rom och Whisky hos den gamla spritförsäljaren i Nan. Även några franska dammiga konjakflaskor fanns där.
Dessa är ungefär i samma prisklass, försöker hitta ett bra argument att "investera" på en sådan men har inte hittat någon.
Skulle förstås kunna ljuga med det funkar inte för mig, saknar förmodligen pokeransikte. :eek:
Om dom är gudomligt goda är väl argument nog, investera i livskvalitet såsom bra boende, god mat och dryck är det bästa man kan göra
 
Om dom är gudomligt goda är väl argument nog, investera i livskvalitet såsom bra boende, god mat och dryck är det bästa man kan göra
Jag vet och egentligen bryr jag mig inte, men köpte en Whisky till en thaivän som present och har fått höra i byn om det tusen gånger för den kostade femhundra bath. Noi kan inte hålla näbben fast kanske hon kan om jag ber om snällt.:rolleyes: Kryddat men några starka finska ord :eek:
 
 

Liknande trådar

 
Tillbaka
Topp