Tallviking
Forumveteran
Jag var på plats och hejade när han vann i ÅreKommer i håg då Ingemar Stenmark tävlade & åkte,då avbröt vi lektionerna i plugget och fröken slog på Tv:n.
Vi hejjade och skrek,det var tider det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Jag var på plats och hejade när han vann i ÅreKommer i håg då Ingemar Stenmark tävlade & åkte,då avbröt vi lektionerna i plugget och fröken slog på Tv:n.
HejJag mins min astrimmade puch dakota, har ett minne från den än idag efter en vurpa där ljuddämparen landade på min vad
Ja härligt, hela Sverige slöt upp bakom vår idol och förebild. Det behövs fler Stenmark.Kommer i håg då Ingemar Stenmark tävlade & åkte,då avbröt vi lektionerna i plugget och fröken slog på Tv:n.
Stämmer bra med aug -77 den 16e. Jag har fortsatt lyssna på Elvis ända sedan jag var liten. Har oändligt med skivor. Har besökt Graceland två gånger. Han är verkligen the King för mig."The King" slutade sina dagar 1977 i augusti om jag inte minns fel och året efter 1978 efter gick vår största F1 förare ur tiden Ronnie Pettersson i september månad, ganska nära varandra månads mässigt.
1977 sommarjobbade jag som lärling i yrket som skulle bli min karriär kommande 20 åren och med en fruktansvärt hög inkomst på hela 1,500kr i månaden den sommaren.
Årsskiftet 78-79 efter skoltrötthet och andra orsaker så flyttade/des jag till Örebro och började på Tullängsskolan för påbörja det som skulle bli start i yrkeslivet som glasmästare.
Tror inte det kommer att hända igen !Ja härligt, hela Sverige slöt upp bakom vår idol och förebild. Det behövs fler Stenmark.
Ja, drutten o jena va bra tills vilse i pannkakan kom...raggsockor och flummigt skådespel,hahahaHej
Det här såg vi på TV, tycker att det mesta håller ännu.
Mvh isan lover
Absolut, han var ju helt vilse i pannkakan själv.Staffan Westerberg förstörde en hel generation med ungar sitt på rökta sätt att visa barnprogram.
"Vilse i pannkakan | SVT Play" SVT Play
Champis och Pommac gillar mina kids fortfarande.Hej
Merry var god.
Mvh isan lover
Champis och Pommac gillar mina kids fortfarande.
Trocadero...Champis och Pommac gillar mina kids fortfarande.