Krister
Forumveteran
Haha trodde det va Roy o Roger innan jag läste att det va duFrån omkring 1978, jag till vänster.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Haha trodde det va Roy o Roger innan jag läste att det va duFrån omkring 1978, jag till vänster.
Haha trodde det va Roy o Roger innan jag läste att det va du
Ja vad trodde du skulle hända när du mönstrade av.......Det var da svensk sjofart gick at helvete
jag fortsatte nagra artionden tillJa vad trodde du skulle hända när du mönstrade av.......
Ja nog minns man när Gränges gick åt helskotta men mot alla odds lyckades jag också klamra mig kvar tills 2020. Har max varit arbetslös en vecka, det gällde att vara aktiv och förpesta tillvaron för rederiernas personalavdelningar.Det var da svensk sjofart gick at helvete
Jag borjade segla under dansk flagg och sen i norskJa nog minns man när Gränges gick åt helskotta men mot alla odds lyckades jag också klamra mig kvar tills 2020. Har max varit arbetslös en vecka, det gällde att vara aktiv och förpesta tillvaron för rederiernas personalavdelningar.
Nu förstör du tyvärr min bild av dig, jag har tänkt mig att du gick iland på Patong beach 1979 öppnade strandbaren och sedan dess har du inte lämnat Thailand......jag fortsatte nagra artionden till
För mig blev det svensk tills 2009 då man skiftade till dansk flagg i Terntank.Jag borjade segla under dansk flagg och sen i norsk
segla ju lite mellan barlivet ocksa, annars hade jag vart dod for lange sen..Nu förstör du tyvärr min bild av dig, jag har tänkt mig att du gick iland på Patong beach 1979 öppnade strandbaren och sedan dess har du inte lämnat Thailand......
Lite avstickare till flappeland dock!
Vah, sket du på dig?Själv sprang man runt i blöja på 70-talet, så det finns inte så många minnen från den eran.
80-talet finns det däremot en del minnen från.
Väldigt mycket plysch på den tiden. Svempa-bärgaren var väl dessutom 81 om jag minns rätt.
Marmorhallarna?Väldigt mycket plysch på den tiden. Svempa-bärgaren var väl dessutom 81 om jag minns rätt.
Njae, kan vara.Marmorhallarna?
Jag såg Svempas bärgare på bilutställning i Tönsberg/norge 1979Väldigt mycket plysch på den tiden. Svempa-bärgaren var väl dessutom 81 om jag minns rätt.