Valentine/Alla hjärtans dag hur firar ni

Firar ni alla hjärtans dag

• Nej

Röster: 9 69.2%
  • Ja

Röster: 4 30.8%

• Totala väljare
    13

Hur firade du, gav du din fru något?

Vi är enig att inte fira alla hjärtans dag , hon säger : man blir inte lycklig av guld och en bankbok .
Det är bättre med goda minnen i dit hjärta det är de som är lycka , och du haller deg frisk .

Senast redigerad av en moderator:
Det är därför ni håller på att snåla hela tiden.Tror du på jultomten oxå?

Det är många Svenskar och Norska som har stora problem med pengarna i Thailand , men det
har inte jag . Stor Thai familje som skal ha pengar och dyr kärring som inte är ekonomisk .
Min fru har inte familje bara en dotter som har god jobb och tjänar bättre en många pensionär
i Sverige . Jag vill påstå att vi har ett bättre liv en många feranger i Thailand , vi reser mycket , mer
en dom flesta , men vi tar inte de dyrast hotell , och den dyraste Restaurangen .

Ho ville väl inte ha kläder på Alla Hjärtans Dag?Thaidamer vill ha guld men det är säkert för dyrt för dig.:laugh:

På alla Hjärtans Dag var min fru till Sriracha på marknad och köpte Boxershorts till mig , det är
en stor fabrik i Sriracha som lagar bland annat Boxershorts med mycket bra kvalitet , och här var
det med små fel ,som dom har satt ned priset från 350 Baht för stk. till 100 Baht .
Så då köpte min fru 10 stk , så jag har någon år.

P1050013.jpg

Äntligen visar du ditt rätta jag.Kinjao.

Kinjao , du har ett ord på Thai som är mycket värre en Kinjao och det är " Mai Pan " och mina grannar
fråga mig är alla Svenskar Mai Pan . ?? Mai Pan er en som snyltar på andre
Jag tok en Svenske med på en privat fest med Thai här i Bangsaen som tok öl från dom andre när
dom dansa , och blev förbanna när sa det till han , han är Mai Pan sa dom , är alla Svenskar son fråga dom .

Kinjao , du har ett ord på Thai som är mycket värre en Kinjao och det är " Mai Pan " och mina grannar
Jag tok en Svenske med på en privat fest med Thai här i Bangsaen som tok öl från dom andre när
dom dansa , och blev förbanna när sa det till han , han är Mai Pan sa dom , är alla Svenskar son fråga dom .

Det tror jag inte alls på ! vi umgås med olika natialiteter och det är ingen större skilnad , det fins idioter överallt , men dom flesta sköter sig mkt bra som tur är :))

Vad svarade du?

Liknande trådar

A
Svar
3
Visningar
1 K
A

Tillbaka
Topp