Var är bilden tagen

Där ser man. Visste inte att Rayong har vattenpark. :) Tackar! :wai:

Ja, i detta forum är det kanske inte så många som håller till i området eller inte har varit där eller inte speciellt mycket, är väl i så fall Jonas som jag uppfattar det har rest lite i området, då han ibland besöker K S.

Är förmodligen mer känt för Thai än västerlänningar förmodar jag och då när bilden togs skall jag villigt säga att det var inte många västerlänningar.

Ja får ta något mer som alla kan ha chans på nästa gång:)

Ja får ta något mer som alla kan ha chans på nästa gång:)

Det tycker jag inte du ska göra. :) Det var ju ett bra val du gjorde, för det blev ju iaf en del diskution kring den och det är ju diskutionen och klurandet som är underhållningen. Att hitta svaret tycker iaf jag är sekundärt. :)

Nej själv har jag aldrig varit där, drog till med en vild gissning eftersom det faktiskt finns ett Cowboytown mellan Udon Thani och Nong Bua Lamphu. Någon som har varit där, är det värt ett besök?

Någon som känner igen detta då?
20160809_131631.jpg

Nej själv har jag aldrig varit där, drog till med en vild gissning eftersom det faktiskt finns ett Cowboytown mellan Udon Thani och Nong Bua Lamphu. Någon som har varit där, är det värt ett besök?
Där borde man ju åkt förbi då, vet inte om jag sett den? Vart ligger denna, efter väg 210?

Någon som känner igen detta då?
20160809_131631.jpg
Ser väl ut som den skulle kunna vara tagen lite över allt i Thailand. Var det en ledtråd mellan BKK och KK eller var det bara Jonas pris? Chansar på det sistnämnda och drar till med Udon Thani, men kan ju vara KK eller Korat eller Loei eller precis vad som helst!

Jag drar till med en gissning att det är någonstans i Bangkok. :)

Jo, men han sa ju att det är någonstans mellan KK och BK, eller också menar han att det är sådana svar han vill ha och inte från insidan av en bil:)

Ja, har ingen aning har chansat jag med.

Jo, men han sa ju att det är någonstans mellan KK och BK, eller också menar han att det är sådana svar han vill ha och inte från insidan av en bil:)

Ja, har ingen aning har chansat jag med.

Ja, insidan av en bil var han nog inte riktigt nöjd med. ;)

Men man får säkert inkludera ändpunkterna, tror jag, men i värsta fall får han ryta till så skärper jag mig nog. :D

Ändpunkterna jag nämnde var @Jonas pris, jag tycker det kan vara en lagom sträcka för honom. Platsen ligger i en större stad, här i Thailand förstås. Jag tror nog att en ochannan har passerat där några gånger.

Cowboytown hinns nog inte med denna gången men det kommer ju fler möjligheter.

Ändpunkterna jag nämnde var @Jonas pris, jag tycker det kan vara en lagom sträcka för honom. Platsen ligger i en större stad, här i Thailand förstås. Jag tror nog att en ochannan har passerat där några gånger.

Cowboytown hinns nog inte med denna gången men det kommer ju fler möjligheter.
Eftersom bilden är tagen igår, så måste det ju bara i närheten av dig. Troligen Udon, som jag var inne på, känns inte som Nong Bua Lamphu, kanske Loei eller Konknen ...

Eftersom bilden är tagen igår, så måste det ju bara i närheten av dig. Troligen Udon, som jag var inne på, känns inte som Nong Bua Lamphu, kanske Loei eller Konknen ...
Det är i närheten, trodde faktiskt att du skulle ta det direkt. Jag tror att du har passerat där några gånger faktiskt.

Senast redigerad av en moderator:

Liknande trådar

Tillbaka
Topp