Var är bilden tagen

Nong Khai kanske då, finns ju inte många fler stora städer i närheten!

Känner dock inte igen denna plats, ingen klocka ringer!

Nej inte Korat. Jag skrev i någon tråd vart vi skulle igår. Lika bra att avslöja att det är Udon Thani, rondellen i centrum inte långt från Central Plaza.

Någon som känner igen detta då?
20160809_131631.jpg

Robinson i bild?

Ser väl ut som den skulle kunna vara tagen lite över allt i Thailand. Var det en ledtråd mellan BKK och KK eller var det bara Jonas pris? Chansar på det sistnämnda och drar till med Udon Thani, men kan ju vara KK eller Korat eller Loei eller precis vad som helst!
Hade jag inte rätt?

Senast redigerad av en moderator:
Jo hade jag fått först rätt på att det var Udon hade jag ju tagit att det var vid Central Plaza. ;)

Nej den var svår den också!
Eftersom jag vann får jag ta nästa då.
Var är vi och skall vara precist vilken provins, område och soi 555 ;)
20160323_091232.jpg

Menar du att det inte var Kozy beach? Du har ju med samma bild på din video därifrån
:police:

Kozy beach, pratumnak soi kasetsin i provinsen Chonburi ;)
Nej Kozy beach ser ut såhär ;)
Menar du att det inte var Kozy beach? Du har ju med samma bild på din video därifrån
:police:
Videon är från den morgonen du är nära men inte rätt var på en annan strand först och skulle kolla om dom hade frukost där men det var inte öppet så tidigt ;)
Såhär ser Kozy beach ut så inte samma men Pratumnak är rätt ;) .
20160321_164709.jpg

Kollade på videon nu, det enda som är från Kozy beach där är att vi sitter på restaurangen ovanför och käkar frukost, men strandbilderna är inte där ifrån och kossorna vandrar inte där ;)

Får lägga till en ny ledtråd då, hotellet som man ser terassen på bild nummer 2 har Pattayas centralaste golfbana.

Får lägga till en ny ledtråd då, hotellet som man ser terassen på bild nummer 2 har Pattayas centralaste golfbana.

Ja, jag försöker
Asia Pattaya Beach Hotel, Privat Beach
352 Moo 12 Pratamnak Road. Nongprue
Pattaya City, Chonburi 20150 Thailand

Liknande trådar

Tillbaka
Topp