Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Den ene Engelska dykaren dissade Musk (Teslas) ubåt, sa att den skulle aldrig fungerat i dom förhållandena och att det bara handla om en PR kupp.
Då gick Musk ut och kallade dykaren för peddo på twitter, undra om det var en smart pr kupp
Den ene Engelska dykaren dissade Musk (Teslas) ubåt, sa att den skulle aldrig fungerat i dom förhållandena och att det bara handla om en PR kupp.
Då gick Musk ut och kallade dykaren för peddo på twitter, undra om det var en smart pr kupp
Jag har som sagt skrivit det förut. Elon Musk ville bara få reklam i Thailand.. Men... Han hade otur när han tänkte. Skicka in en ubåt? Dra in en upp blåsbar slang? Det var så trångt att dykarna fick ta av sig syrgas tuberna i flera passager eftersom det var liten plats.
Musk's enda syfte verkar vara att sälja eldrivna batteri bilar till Thailand. Det var ett försök till en PR kupp bara.. Inget annat.
Skulle Musk velat skapa stora rubriker och PR i Thailand, hade han skänkt miljarder till de fattiga i Thailand..
Han är god för 1000 tals miljarder... Sedan kan man ju undra var alla miljardärer finns? Fanns det någon svensk med så mycket pengar som ställt upp? Men billig arbetskraft för 75 kr/dag är väl ok?? Om ett par veckor är denna tragiska händelse glömd... Nya nyheter som ger PR...
555555 Kanske det blir rättsliga efterspel efter Tuskens uttalanden?
Blev han kanske lite sur eftersom de erfarna dykarna inte brydde sig om Tuskens galna ide'er?
Jag har sagt det innan och gör det igen... Elon Tusk ville bara ha PR för sitt företag..
Han skiter i barnen.. Han förolämpar dykarna och kallar dem pedofiler..
Hoppas att de stämmer Tusken så att det svider..
Skulle varit fin PR i Thailand, för Tesla om han i stället hjälpt och satsat pengar på de fattiga i Thailand.. Nu gjorde han bort sig …
Var det inte det jag skrev innan??
Tänk om en person som Jeff Bezos, grundaren av Amazon hade haft lite hjärta? Nu världens rikaste person. God för 150 miljarder dollar. Ca 1300 miljarder kronor. Om han velat så kunde han gett, för honom, småpengar för att hjälpa fattiga i Thailand. Men icke!!
Nu klantade sig Elon Tusk sig.. Ville enbart tjäna mer pengar via affärer med Thailand.. Gjort bort sig??
De svin rika dyker bara upp när de kan få PR.. Men de åker gärna till Thailand och lever gott på en ö med tjänstefolk..
Så var det åtminstone under min uppväxt och eftersom jag numera jobbar åt kommunen här så vet jag att samma problematik kvarstår, rejäla stängsel, grindar och hänglås gäller överallt om man ska försöka stänga ute barn och ungdomar ifrån såna här ställen, men inte ens det är någon garanti, en skylt stoppar inte barn och ungdomar.
När jag växte upp så fanns det inga stängsel runt byggena så de flesta byggen i omgivningen besöktes efter arbetstidens slut och det klättrades där det gick att klättra helt utan tanke på eventuelle konsekvenser.
Som alla grabbar gjorde på den tiden, det ende man aktade sej för det var att "åka fast".
När jag växte upp så fanns det inga stängsel runt byggena så de flesta byggen i omgivningen besöktes efter arbetstidens slut och det klättrades där det gick att klättra helt utan tanke på eventuelle konsekvenser.
Som alla grabbar gjorde på den tiden, det ende man aktade sej för det var att "åka fast".
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.