R
Raderad medlem 8711
Gäst
Nå har jeg bodd her så lenge at det ikke er til å unngå å legge merke til både thaienes og utlendingenes oppførsel og jeg har lagt merke til at begge har forandret seg siden jeg først kom til Isaan for 21 år siden. Thaiene har blitt mer interessert i “penger” og utlendingen har åpnet opp lommeboka mere. Noe som har medført utrykket “farlang do”. Noe som jeg synes er veldig trist for thaiene er i bunn og grunn et hyggelig folkeferd. Men jeg må ærlig innrømme at jeg til tider kan være litt “drittlei” hele landet og vurderer å finne meg andre beitemarker. Men når det kommer til stykket så har jeg et godt liv i Thailand og blir trolig her til jeg detter av stolen.Dricker nästan inget i Sverje nej. Men en chang skall det fanimej bli om Isaan säger att Thailand är ett fint land eller flickorna är underbara. Om han någonsin råder någon till att flytta dit så tar jag o fläskar på med en Singha
Jeg ønsker på ingen måte å fraråde andre utlendinger i å bosette seg i Thailand, men man må innhente fakta om landet og ta landet og kvinnene for hva det er. Ikke “falle på kne” og himle med øynene når kvinne-mennesket bedyrer sin kjærlighet til deg. Litt gangsyn må man vel ha på sine eldre dager.