Bangkok, någon som har lite roliga tips?

Baiyoke Sky Hotel, någon som bott där och har åsikter? Värt att boka 12 nätter?

Har bott där ett antal gånger, tycker helt ok nära till shopping för damen relativt nära från flygplatsen ca 30 minuter å jäkligt mycket god mat sanslös frukost å buffé häftigt sitta å äta ute också på tror det är 78 våningen, har ju även en drivingrange med bar var nog så mycket störiga ryssar på den sista gången vi bodde där annars inga problem.

Ska du boka så kolla då först på deras egen sida brukar alltid ha erbjudande fick en svit ett år för samma pris som vanligt, tycker det är prisvärt hotell iaf å kommer säkert bo där igen.

3f2bfff95d11fda3eb58124b566eb501.jpg
f7094ddf8bbdaefd9fb3f2359f08f620.jpg

Drivingrange med bar? Bör hålla mig borta annars lär väl jag slå en boll i huvudet på någon :p

Bra tips att kolla hemsidan! Håller lite koll fram till fredag när jag vet om det bär iväg eller inte. När jag kollade på rummen så låg de på runt 1100SEK på momondo när man ville komma upp några våningar och få lite utsikt.

12 nätter i Bangkok. Jag hade åkt runt lite....

Om man nu tvunget skall vara i Bangkok 12 nätter hade jag bott på två olika ställen för att slippa transportera mig så mycket.

Chinatown och någonstans på Sukhumvit hade jag nog valt.

Nja.. jag hade nog valt 4 dagar Chinatown, 4 dagar Pattaya, 4 dagar Sukhumvit om jag hade fått välja ;) jag gillar omväxling.

Trivdes rätt bra med att bo på samma ställe i 11 nätter sist. Orkar inte hålla på att plocka ihop och bära runt packning 3ggr på en kort resa :)

Skytrain går rätt så smidigt att ta sig runt med. Vi bodde på Sukhumvit för några månader sedan på ett riktigt bra hotell som jag inte minns namnet på.

Okay. Ja alla gillar vi olika. Jag gillar att kunna gå ner på gatan bara för att hitta nått sköj. Är visserligen ganska lättunderhållen så hittar alltid nått att sysselsätta mig med.

Transportera mig gör jag bara om jag har ett specifikt syfte med resan. Annars är jag alldeles för bekväm.

Så jag flyttar gärna runt på olika ställen för att få "nya gator" att bara gå ner på ;)

Gjorde det första gången jag var i Bangkok och kompisen jagade nya hotell varenda dag för att spara några baht. Kändes som att vi tappade halva den veckan på att flytta runt utan att få sett något större.

Nightmarkets och nya gator lär det bli nästan dagligen då tjejen älskar att knalla runt på varenda marknad som finns och testa varenda gata. Sen har hon med två resväskor med och jag har en resväska som ska släpas runt. Springa med resväskor genom skytrain eller sitta i Bangkoktrafiken i en taxi är allt annat än avkopplande semester för min del :)

12 nätter i Bangkok. Jag hade åkt runt lite....

Om man nu tvunget skall vara i Bangkok 12 nätter hade jag bott på två olika ställen för att slippa transportera mig så mycket.

Chinatown och någonstans på Sukhumvit hade jag nog valt.

Nja.. jag hade nog valt 4 dagar Chinatown, 4 dagar Pattaya, 4 dagar Sukhumvit om jag hade fått välja ;) jag gillar omväxling.
Var i chinatown bor du? Det e ju rätt skabbiga hotell där
.

@Pepsi 990B för sushi med alaskakrabbor (jag har hört att det finns). Måste man ju prova nån gång

Drivingrange med bar? Bör hålla mig borta annars lär väl jag slå en boll i huvudet på någon :p

Bra tips att kolla hemsidan! Håller lite koll fram till fredag när jag vet om det bär iväg eller inte. När jag kollade på rummen så låg de på runt 1100SEK på momondo när man ville komma upp några våningar och få lite utsikt.

Så mycket har jag aldrig behövt betala, har alltid bokat på deras egen sida, snabbkolla å ett vanligt rum med frukost ligger i april på ca 2700 bht

Liknande trådar

Tillbaka
Topp