Corona viruset sprider sig

Det visade sig att Bakken drabbats av perikardit – hjärtsäcksinflammation – vilket europeiska läkemedelsmyndigheterna (EMA) klassar som en sällsynt biverkning av vaccinet.

– Det är nästan 100 procent säkert att det beror på vaccinet, säger Bakken.

Snart mössa, bössa o mask igen... :rolleyes:
SmartSelect_20221209_182548_upday.jpg

Jag tror inte en femte gör någon skillnad, eller en sjätte, sjunde eller mer... Lägg ner vaccinprogrammet tycker jag. De enda som gynnas är läkemedelsindustrin.
Så länge det inte är bevisat att det är verkningslöst kommer jag att ta rekommenderade doser. Jag tvivlar på att staten betalar för ett vaccin som inte gör någon nytta. Och inte vill jag sätta tofflorna för tidigt p g a vaccinvägran.

Hur som helst så peppar peppar har vi klarat oss med tre sprutor, men då utövar vi inga tungkyssar i nåt köpcenter heller...Vitamin D3 kör vi vidare med och boosta zink om förkylnings känning :) . Givetvis mask samma som här

Så länge det inte är bevisat att det är verkningslöst kommer jag att ta rekommenderade doser. Jag tvivlar på att staten betalar för ett vaccin som inte gör någon nytta. Och inte vill jag sätta tofflorna för tidigt p g a vaccinvägran.
De sitter i famnen på läkemedelsindustrin och har ingen egen åsikt än, men det kommer väl med alla rapporter om biverkningar som börjar ramla in. Om 10 år vet vi och myndigheterna lite mer. Kan se framför mig när de sitter i tv-program och beklagar sig för att de inte såg det komma... de gjorde så gott de kunde, nämligen nästan ingenting förutom den information de fick från läkemedelsindustrin.

De sitter i famnen på läkemedelsindustrin och har ingen egen åsikt än, men det kommer väl med alla rapporter om biverkningar som börjar ramla in. Om 10 år vet vi och myndigheterna lite mer. Kan se framför mig när de sitter i tv-program och beklagar sig för att de inte såg det komma... de gjorde så gott de kunde, nämligen nästan ingenting förutom den information de fick från läkemedelsindustrin.
Misstänker att Sverige redan betalt för stora mängder vaccin i förskott och ligger på stora lager ända sen Alfa och Delta härjade.
Mot Omikron och senare mutationer finns inget vaccin framtaget.

Inte jag som fått utan jobbarkompis som fick vara hemma i ett halvår och vaccinet fick skulden av läkarna. själv har jag haft covid 2 gånger och fått tre sprutor så jag nöjer mig med detta grundskydd.

Jag har haft covid åtminstone två gånger.
Två sprutor har jag tagit för att komma in till Thailand på ett smidigt sätt.
Nu har nästan gjort mitt här i livet och har således inga svårigheter att ta några sprutor, men jag sparar sprutorna till de som önskar sådana.

Det är inte så säkert att dom gör det dom tror på. Dom gör allt för att vara media till lags i de flesta tillfällen.
Likadant som nuvarade regeringen gjorde idag, varför en presskonf. för vad samma saker och lovade inget,
varför stå där och kjäbbla. Vad jag tycker är fel, nya regeringen har tagit över ett jobb som dom tycker har
skötts dåligt Ok Då vet man ju det sen lova guld och gröna skogar men vet dom kan inte leva upp till det
Press konf dom hade idag var fan som ,vet inte vad gnällde mest på förra regeringen men som jag skrev det
visste dom om i sina tankar

Likadant som nuvarade regeringen gjorde idag, varför en presskonf. för vad samma saker och lovade inget,
varför stå där och kjäbbla. Vad jag tycker är fel, nya regeringen har tagit över ett jobb som dom tycker har
skötts dåligt Ok Då vet man ju det sen lova guld och gröna skogar men vet dom kan inte leva upp till det
Press konf dom hade idag var fan som ,vet inte vad gnällde mest på förra regeringen men som jag skrev det
visste dom om i sina tankar
Så do tror S,Mp och V hade gjort ett bättre jobb.Du har nog en skruv lös.. :cool:

Tillbaka
Topp