Corona viruset sprider sig

Sen hade vi en matros som blev sjuk också, storrökare, rökhosta, +60 år.
Han var bara lite sjuk i knappt ett dygn sen på benen och jobba, så slår verkligen olika från person till person.
Men resten verkar klarat sig, inga mer fall på en vecka nu.
Andre maskinisten testades positivt så ingen mistanke bara.
Nu prata dom med FHM om fortsatt vaccinering...men media förtydliga att det är up to you!

Nu förordar man MHra utvecklingens framsteg via vaccinet till cancer botning och andra möjligheter...samt framtida pandemier med en spruta årligen i September-August framledes...

Elsa försöker se objektivt på det här med vaxxandet. Det var ganska upplysande att ta del av vad som diskuteras i ämnet.

Folk dör nu som flugor runt om i byn där farsan bor (Udon thani) igår dog en högt uppskattad granner i runt 40 års åldern. Farsan tror det var att göra med vaccineringen mot covid. Har ni märkt nåt i byn där ni bor?
Inga förutom gamla och sjuka som dör här i byarna nu, däremot tror jag nog att folk kan dö i närtid efter/av vaccinering, reagerar gör vi ju olika på läkemedel . men jag tar inget mer av den dyngan, jag tror det är en ren bluff, men var och en tror som den vill .

Inga förutom gamla och sjuka som dör här i byarna nu, däremot tror jag nog att folk kan dö i närtid efter/av vaccinering, reagerar gör vi ju olika på läkemedel . men jag tar inget mer av den dyngan, jag tror det är en ren bluff, men var och en tror som den vill .
Hej

Vaccin räddar liv, det tar inte liv.

Mvh isan lover

Tillbaka
Topp