brt666
Forumräv
Låter rimligt... alla kommer dööööööö!!!Nu lite info från farsan i Udon...
Jag har bett om att få veta vilka tvkanaler han sett på...
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Låter rimligt... alla kommer dööööööö!!!Nu lite info från farsan i Udon...
Jag har bett om att få veta vilka tvkanaler han sett på...
![]()
Det är troligtvis ett biologiskt vapen vi pratar om. Designat att döda en viss genpool.Låter rimligt... alla kommer dööööööö!!!![]()
Eller.... så är det en vanlig återkommande influensa ur medicinskt perspektiv men ett effektivt politiskt vapen, uppenbarligen. Ingen kan väl säga att det inte har fått effekter på den globala ekonomin. Till vissa aktörers nackdel och andras fördel. Som vanligt.Det är troligtvis ett biologiskt vapen vi pratar om. Designat att döda en viss genpool.
Jag tycker inte 390 tusen låter orimligt nu heller sedan Tencent råkade läcka de verkliga siffrorna tidigare
Tja. Lägg till mig på Line... ? Jag har en video där man hör automateld och man ser personer går runt i skyddsdress (och skjuter ner folk på gatan) från Kina.Hej
Det råder uppenbarligen misstänksamhet mot hur Kina räknar antalet smittade och dom misstänks ha ändrat sitt sätt att räkna igen, först låg man på en viss nivå och räknade på ett visst sätt, sen ändrade man plötsligt sätt att räkna och antalet fall ökade då med 7000 på ett dygn, nu tror man att Kina har ändrat sig igen men nu åt andra hållet, man tror att dom har börjat utesluta dom med milda symptom i sina beräkningar, då redovisar man ju ett mindre antal smittade utan att antalet smittade egentligen har minskat.
Problemet med dessa ändringar är att det blir svårt att avgöra hur bra kontroll man har på smittspridningen och om antalet fall ökar eller minskar.
![]()
Experts say confusion over coronavirus case count in China is muddying picture of spread
Infectious diseases experts are losing confidence in the accuracy of China’s count of cases of the novel coronavirus, pointing toward health officials’ shifting definition of cases over time.www.statnews.com
Mvh isan lover
Tja. Lägg till mig på Line... ? Jag har en video där man hör automateld och man ser personer går runt i skyddsdress (och skjuter ner folk på gatan) från Kina.
Bedöm sedan själv om det är äkta eller om det är en vanlig "influensa"
PM för den intresserade
Jag fick inte upp videon men av skärmdumparna att döma så har jag en annan video. Skickar gärna till er via LineDetta?
![]()
Does Video Show Violent Aftermath of Coronavirus Outbreak in China?
Speculation does not equal evidence.www.snopes.com
/ SatanG
Yes såg videon med tjejen nu. Visst har hon rätt att det finns mycket fake ute där...Detta?
![]()
Does Video Show Violent Aftermath of Coronavirus Outbreak in China?
Speculation does not equal evidence.www.snopes.com
/ SatanG
Yes såg videon med tjejen nu. Visst har hon rätt att det finns mycket fake ute där...
Det e nog min video hon pratar om. Det lät som dom tagit o lagt på ljud från ett krig...
Inte svårt att fejka det alltså.
Men vill gärna se om det finns någon kommentar om Tencents felskrivning
Tencent skrev 25000 döda. Men nu har det gått ett par veckorVet inte om man ska ta felskrivningen alltför seriöst, ser det som självklart att bara en bråkdel har visat sig. Drygt 80% får ju bara milda symptom och behöver inte mediciner och läkare så min gissning är att antalet fall är minst 5 gånger officiella globala siffror.
/ SatanG
Från Aftonbladet denna morgon svensk tid
Coronarädsla i Italien – allmänna platser stängs i tio städer
Antalet smittade i Sydkorea ökar kraftigt
Minst 16 personer har bekräftats vara smittade med coronaviruset i Italien.
Tolv av dem ska ha drabbats efter kontakt med en 38-årig Codogna-bo.
Nu stoppas människor från att uppehålla sig på offentliga platser i tio städer, uppger AFP.
Sent på fredagskvällen bekräftades det första dödsfallet i landet.
Snabb spridning i Sydkorea
Även i Sydkorea kämpar myndigheterna mot snabb smittspridning i staden Daegu som kopplas till en person som pekas ut som superspridare – ”Patient 31”.
Enligt de sydkoreanska myndigheterna har ytterligare 142 personer insjuknat, vilket innebär totalt 346 bekräftade fall, rapporterar nyhetsbyrån Yonhap. 92 av de nya fallen kopplas till ett sjukhus i kommunen Cheongdo, där Daegu ligger.
Under veckan har också de två första dödsfallen i Sydkorea registrerats. Båda patienterna hade lunginflammation.
De med mest kinesgener sitter väl i regeringen...Tur man bor i Thailand där ingen, nästan, blir smittad
/ SatanG