Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Multiplicerar man Sveriges döda i Covid19 med USA befolkning på trehundra miljoner så får man fram 180 miljoner döda. Alltså tio gånger fler än just nu.
Kommer de ikapp nja.
Ok USA kanske inte har varit så bra att begränsa viruset men ändå.
Lite självkritik skulle vara skönt istället att beskriva att det går bra nu.
Jag älskar Sverige och hatar den blundande attityden som råder.
Vi kan bättre men inte med dom som sköter det nu.
Jag är inte det minsta politiskt aktiv så kom inte med någon SD kommentar.
Men det måste helt enkelt hända något i Sverige nu, annars går det åt helvete. Och på många plan inte bara vad som gäller denna pandemi.
Jag förstår inte riktigt hur du räknar.
Om vi multiplicerar Sveriges antal döda ( ca 6000 pers ) med USA’s befolkning ( ca 300 miljoner )
så blir det 1 800 000 000 000.
Om de kommer ikapp? Svaret är inte nja. Det är NEJ!
Och varför skulle man göra den ekvationen?
Kolla istället andel avlidna per 1 miljon invånare.
Sverige: 572.
USA: 560.
Om de kommer i kapp?
JA, och även förbi.
Om vi multiplicerar Sveriges antal döda ( ca 6000 pers ) med USA’s befolkning ( ca 300 miljoner )
Om de kommer i kapp?
JA, och även förbi.
Vill bara förtydliga för de som inte fick godkänt i matte.
När det är så här många nollor så blir det inte 180 miljoner.
Det blir 1800 miljarder.
Först var det dinosaurierna.
Sen är det visst människorna...
Om de kommer i kapp?
JA, och även förbi.
En enorm iver att trycka in en massa nollor i sina beräkningar.
Inte konstigt att folk verkar ha fullständig panik över covid när man räknar på saker och ting helt själv.
Denne finne behöver ingen matteträning. Men däremot kan han konstatera att han hade blivit sjuk bara av att hålla på som vissa gör här. Samma mantra och malande om och om igen, det om något är sjukligt. Att ni bara orkar, jag fattar det inte.
Undertecknat finnen med risk för att bli idiot alternativt dumförklarad.
Denne finne behöver ingen matteträning. Men däremot kan han konstatera att han hade blivit sjuk bara av att hålla på som vissa gör här. Samma mantra och malande om och om igen, det om något är sjukligt. Att ni bara orkar, jag fattar det inte.
Att cykla är inte nyttigt, på flera forum och i flera FB grupper som har haft en fanatisk cyklist som körde i diket och är bannlyst överallt.
Trav är också farligt för tvåbenta.........
Att cykla är inte nyttigt, på flera forum och i flera FB grupper som har haft en fanatisk cyklist som körde i diket och är bannlyst överallt.
Trav är också farligt för tvåbenta.........
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.