Corona viruset sprider sig

Svetspinnen myste nog gott när han kunde ta åt sig äran över att alla skulle snart bli vaccinerade.
Sedan när det inte alls funkar så har han naturligtvis inget med saken att göra utan tvår sina händer i vanlig ordning.
Bara en felgängad byfåne tror/lyssnar på regeringen.

/ SatanG
Tycker du ska lägga ner ditt barnsliga snack om svetspinne och dyligt
Jag tror jag förstått vem du vill ska styra, läs på om historia säger jag bara

Det handlar inte om godkännande utan problemet är att vaccinleverantörerna klarar inte av att leverera den mängd vaccin dom lovat och skrivit avtal om

Inte alls. Det finns gott om Kinesiska och Ryska vaccin att få tag på. Handlar bara om ren geopolitik och illvilja mot de länderna. Se på Serbien och hur många de redan vaccinerat och jämför...

Du påstår ju att en statsminister bestämmer över vaccinering och löften.....

Hej på dig....

Räcker svaret?????

Hej

Man använder väl det vaccin man får sig tilldelat, något mer kan väl inte göra, det hade inte spelat någon roll om någon annan hade varit statsminister..

Det är nog många som önskar att läkemedelsindustrin kunde leverera mer och fortare men så ser ju verkligheten inte ut och då är det ju inte mycket att göra annat än att vaccinera i den takt vaccinet anländer.

Mvh isan lover

Hej

Vill Svenskarna ha det vaccinet och är dom godkända inom EU?

Mvh isan lover

Jag hade gärna tagit såväl Sputnik V och Sinovac om jag hade fått det.

Övriga svenskar vill så klart inte ha det. De är ju indoktrinerade mer eller mindre dagligen från SR/SVT/Bonnier om att allt som kommer från Kina och Ryssland är farligt och ifrågasätter aldrig det.

Nej, de är inte godkända av EU och det är ju därför Läkemedelsverket skulle behöva godkänna för att till sist få någon fart på den här vaccineringen. Med svetsar-tempo på det här kombinerat med EU-byråkratin och den klassiska svenska flatheten, så kommer det ta evigheter innan vi är vaccinerade här. Men visst, det är väl precis så majoriteten av svenskarna vill ha det.

Hej

Man använder väl det vaccin man får sig tilldelat, något mer kan väl inte göra, det hade inte spelat någon roll om någon annan hade varit statsminister..

Det är nog många som önskar att läkemedelsindustrin kunde leverera mer och fortare men så ser ju verkligheten inte ut och då är det ju inte mycket att göra annat än att vaccinera i den takt vaccinet anländer.

Mvh isan lover

Varför ens ha ett nationellt Läkemedelsverk i så fall? Om vi inte skall använda det alltså utan bara sitta med mössan i hand och vänta på EU?

Jag gissar att det var bekvämt att skicka dit meningsmotståndare inom de egna leden. Det hamnade nog en och annan kommunist i Gulag oxå.
Lite svenska kommunister också. Nåt som Vänsterpartiet helt duckar för.

De flesta totalitära styrelseskick brukar ha mycket muskler att kunna fängsla och tysta oppositionen. Trist bara att människor, år 2021 som borde vara upplysta kan förvara detta. Det säger en del om hur de ser på demokrati.

Lite svenska kommunister också. Nåt som Vänsterpartiet helt duckar för.

De flesta totalitära styrelseskick brukar ha mycket muskler att kunna fängsla och tysta oppositionen. Trist bara att människor, år 2021 som borde vara upplysta kan förvara detta. Det säger en del om hur de ser på demokrati.
Ja de finns ju dom som förespråkar segra eller dö som dom hittat från sina föregångare

Tillbaka
Topp