PanPan
Forumveteran
Har jag skrivit att det inte sprids i något inlägg?Ledaren Xi har nyss varnat om att alla länder måste ta hoten om spridning mer allvarligt...
Men jag lyssnar hellre på Panpan och svenska regeringen haha![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Har jag skrivit att det inte sprids i något inlägg?Ledaren Xi har nyss varnat om att alla länder måste ta hoten om spridning mer allvarligt...
Men jag lyssnar hellre på Panpan och svenska regeringen haha![]()
555555.Botades ditt halsproblem när du läste lappen?![]()
Självklart bokar jag om flyget utsätter mig inte för risker i onödan.
Tvärtom för mig, lever av risker. Lite spänning i tillvaron!Självklart bokar jag om flyget utsätter mig inte för risker i onödan.
Tvärtom för mig, lever av risker. Lite spänning i tillvaron!
Det e alltid fler som dör i något annat. Så varför bry sig. Ditt argument kanske håller några veckor tillHar jag skrivit att det inte sprids i något inlägg?
Det e alltid fler som dör i något annat. Så varför bry sig. Ditt argument kanske håller några veckor till
Men hoppas verkligen du har rätt.
Tror dock som någon annan skrev 300 döda 400 friska. Tyder på 40% dödlighet.
Som han på filippinerna var påväg att friskna till...
Kommer försöka köpa riktigt skydd till familjen. Precis som Phonta gjort
Jag är nog den med minst koll, dom flesta här har säkerligen hängt med bättre.Just den biten jag inte ser logiken i.
Just nu 427 döda, endast 697 fullt friska av påstådda 20k smittade.Varför är det så få som är fullt friska, tar det så lång tid att bli av med skiten?
Får se vad magnecylexperten @PanPan har för förklaring som kan skingra dimmorna
/ SatanG
Jag har alldrig kört retoriken det är alltid fler som dör i något annat och att pga det så är det inte farligt.Det e alltid fler som dör i något annat. Så varför bry sig. Ditt argument kanske håller några veckor till
Men hoppas verkligen du har rätt.
Tror dock som någon annan skrev 300 döda 400 friska. Tyder på 40% dödlighet.
Som han på filippinerna var påväg att friskna till...
Kommer försöka köpa riktigt skydd till familjen. Precis som Phonta gjort
Just den biten jag inte ser logiken i.
Just nu 427 döda, endast 697 fullt friska av påstådda 20k smittade.Varför är det så få som är fullt friska, tar det så lång tid att bli av med skiten?
/ SatanG
Dock står det såhär i denna artikeln angående dom som vårdas i Thailand.Just den biten jag inte ser logiken i.
/ SatanG
Ja det var ett bra hopp på Thaibörsen idag, min indexfond gick upp över 2%Just de två siffrorna är de viktigaste tycker jag. Får verkligen hoppas att det snart börjar dra i väg på tillfrisknade. Annars kommer det rensa hårt.
Börserna verkar återhämta sig vet de något som vi inte vet. Eller är det en tjurfälla vi just nu ser.
Tycker det är skrämmande tyst samtidigt som stora åtgärder vidtas runtom.
Dock står det såhär i denna artikeln angående dom som vårdas i Thailand.
Dr Tanarak said the hospitalised patients were feeling much better and healthier, but officials extended their stay because the disease could remain in their bodies for a relatively long period.
To prevent transmission they would not be discharged until they were proven to be free of the virus, he said.
![]()
Korean woman 'caught' virus in Thailand
Health authorities have asked Seoul for information about a Korean woman found infected with the novel coronavirus after visiting Thailand and with no record of travel to China.www.bangkokpost.com
Och vi skall vara klara över att det är mycket "luft" i siffrorna som sagt. Men hur som helst är det bra att man uppenbarligen tar det hela på största allvar och inte chansar vad det verkar. Och att man får fram ett vaccin snarast utan biverklningar som t ex narkolepsi.Vi får hoppas att det är orsaken till så få frisk förklaras.
Nu börjar svenska företag oroa sig. I dag släppte t ex Alfa Laval en rapport som berättade att de behöver delar från Kina men klarar någon vecka.
Detta är naturligtvis småsaker jämfört med det mänskliga lidandet men en ekonomi i nedgång ger också problem för många människor.