brt666
Forumräv
Nej, och vissa behöver nog lära sig att inte skrika "vargen kommer" i tid och otid, själv är jag hjärtligt trött på dessa eviga "larm", Corona är bara det senaste i raden av saker som kommer att innebära en förfärlig död för oss om vi inte gör si eller så.Om, det är ett stort om. Det var det i början av Covid19 också.
En sak vi måste vänja oss med är att inte ropa hej före vi är över bäcken.
I början av mitt liv var det att vi skulle friteras eftersom ozonet försvann, sen skulle syret ta slut för att vi högg ned regnskogarna, sen skulle vi bli dränkta för att polarisarna smälter och nu senast är det då ett virus som skall ta kål på oss om vi inte går runt med en servett över ansiktet och slutar umgås med varandra. Uppenbarligen finns det ett behov av ett ogripbart helvete att hota oss människor med för att vi inte ska börja intressera oss för mer lokala, påverkbara, saker som att du riskerar att bli ihjälskjuten då du går ut med hunden, inte kan ta dig till jobbet för att tågen inte går och inte kommer att få någon pension när du blir gammal för att pengarna är slut.
Själv borde jag ha dött för längesen så jag kör på som vanligt.