Isan Lover
Forumveteran
Hej
Ta varandra i hand och gå vidare.
Mvh isan lover
Mvh isan lover
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
No hard feelings. Vi går alla till överdrifter ibland.Hej
Mvh isan lover
Bra funktion detta med ignorera, har ingen lust att diskutera med sånt folkHej
Mvh isan lover
HejBra funktion detta med ignorera, har ingen lust att diskutera med sånt folk
(Gå å dränk dej) där gick gränsen
Hej
Jag skulle ta det imorgon om jag fick, vi måste använda dom godkända vaccin som finns.
Hörde på nyheterna idag att Anders Tegnell tog Astra Zeneca,s vaccin.
Mvh isan lover
HejDu hörde på radion.....och detta köper Du som en sanning rakt av?, inga funderingar alls? kanske en PR-kupp?
titta på våran virus-ledare, Tegnell, han tar AZ-vaccin, då måste detta vara bättre än bäst, så nu kommer alla
tveksamma Tegnell-lovers, att rusa iväg och ställa sig i kö för att få AZ-vaccin...och i Tegnells spruta var det C-vitamin..
Fick AZvaccin i torsdags "bakfull" i två dagar men det är ju bra då har ju min lekamen producerat antikroppar, får se om jag får nästa som är bokat i mitten juni eller om det är bytt mot ngt annat (klorin kanske 555)Hej
Jag litar till fullo på våra myndigheter och public service nyheter.
Sverige är ju ingen bananrepublik eller diktatur, även om en del försöker framställa det som så.
Mvh isan lover
Det finns också internationella siffror som har redovisats. Ytterst handlar det om att väga risken att bli död eller skadad av C 19 mot risken för biverkningar. Dessa kan också leda till död och skador men de är mycket sällsynta. Jag blev själv besprutad med A-Z för snart tre veckor sedan. Var mycket trött en dag och hade feber några timmar.Hej
Jag litar till fullo på våra myndigheter och public service nyheter.
Sverige är ju ingen bananrepublik eller diktatur, även om en del försöker framställa det som så.
Mvh isan lover
Fick AZvaccin i torsdags "bakfull" i två dagar men det är ju bra då har ju min lekamen producerat antikroppar, får se om jag får nästa som är bokat i mitten juni eller om det är bytt mot ngt annat (klorin kanske 555)
Ingen fara, du har rätt partifärgfår se om jag får nästa som är bokat i mitten juni eller om det är bytt mot ngt annat (klorin kanske 555)
Röd eller gul...blå, själv tror jag mer på tant gräddelinIngen fara, du har rätt partifärg
Använder du inte rövdusch? Kör den på mobilen med så ska du se att det blir rent och fint.Lika viktigt som att torka arslet med
Röv dusch är bra och skulle finnas i alla svenska hem...bid'e hette det på 70-talet, men då en egen skål bredvid toan??Använder du inte rövdusch? Kör den på mobilen med så ska du se att det blir rent och fint.