Corona viruset sprider sig

Du kan besöka hans trädgård utanför Uppsala, fint besök med fika o över dan...;).

Det blir nog parkeringsplats.

Har nyligen fått boosterdosen, så nu är jag odödlig igen. Detta var ju tredje sprutan, men när jag kontrollerar mitt vaccinationsbevis står det dos 4 av 4.

k.png

Källa på det, tack! Jag har fått 4 doser och har precis lika dåligt minne som tidigare.
Vet faktiskt inte var jag läste detta, som allt annat kan det vara en skröna. Något mer om dessa vacciner kom idag i alternativmedia, inte vill jag påstå att de har bevis på att för många doser kan avveckla immunförsvaret. Jag har tagit tre doser, kommer inte att ta fler.
Lyssna och begrunda, kritiskt ställningstagande bättre tror jag än att svälja detta som fakta. men visst ligger det något i resonemanget

Vet faktiskt inte var jag läste detta, som allt annat kan det vara en skröna. Något mer om dessa vacciner kom idag i alternativmedia, inte vill jag påstå att de har bevis på att för många doser kan avveckla immunförsvaret. Jag har tagit tre doser, kommer inte att ta fler.
Lyssna och begrunda, kritiskt ställningstagande bättre tror jag än att svälja detta som fakta. men visst ligger det något i resonemanget
Ja att läsa "fria tider" kan ställa till väldigt konstiga effekter på hjärnan......

Tillbaka
Topp