Corona viruset sprider sig

Hej

Ja nu rekommenderar Hälsoministeriet 1 dos var 4 månad men på längre sikt kan det förmodligen övergå till 1 dos om året som ex.vis ett vanligt influensavaccin, vem har påstått något annat?

Mvh isan lover
Du skev 4 doser om året.
Du tänker väl fel, det står inte 4 om året, man börjar inte om 1 jan varje år, sen hoppade du över för att långsiktigt möjligt gå över till en dos om året som influenza vaccine.
Du borde bli sensationsnyhetsrubrik skrivare.

Du skev 4 doser om året.
Du tänker väl fel, det står inte 4 om året, man börjar inte om 1 jan varje år, sen hoppade du över för att långsiktigt möjligt gå över till en dos om året som influenza vaccine.
Hej

Hur du kan få 1 dos var 4 månad till en dos om året får du nog ta andrejdenruskige och apknug till hjälp för att reda ut, mina mattekunskaper räcker tyvörr inte till.

Mvh isan lover

Du skev 4 doser om året.
Akta dig! Du kan inte skriva att han har fel! Då kommer hans drevgäng och säger att det får man inte skriva, trots att det är rätt....

Hej

Hur du kan få 1 dos var 4 månad till en dos om året får du nog ta andrejdenruskige och apknug till hjälp för att reda ut, mina mattekunskaper räcker tyvörr inte till.

Mvh isan lover
Öööööh?
Kan du inte läsa?
1 dos var fjärde månad för att senare långsiktigt om möjligt gå över till 1 dos om året som influenzavaccin.
Förstår du inte, är det otydligt?

Hej

Ja ibland skadar det inte att läsa texten i artiklarna innan man påstår att någon har tolkat en mening fel.

”Opas says everyone has antibodies but they decrease every 3 to 4 months, no matter what vaccine people have had, so, people should keep their antibodies up with a vaccine booster every 4 months.”

Mvh isan lover

1. 12 månader på ett år. Every fourth, var fjärde, 1/4, 25% eller 0,25. Du väljer.
Det blir 3 doser per år.

2. Antikroppar reduceras var tredje till fjärde månad.

3. Ska jag rita en bild så att du förstår?

Hej

Ja visst är det så och inte 1 dos om året som PanPan påstod.

Mvh isan lover
Vad skrev jag det har du ingen läsförståelse alls.
Förstår du inte vad som står?
Jag skrev 3 doser på 1 år, hur får du det till 1 dos på 1 år?
Sen som det står i artikeln att möjligt gå över till 1 dos per år.

Antingen är du förbannat trög, kan inte läsa eller så försöker du dribbla bort ditt rubriksläsande..

Vad skrev jag det har du ingen läsförståelse alls.
Förstår du inte vad som står?
Jag skrev 3 doser på 1 år, hur får du det till 1 dos på 1 år?
Sen som det står i artikeln att möjligt gå över till 1 dos per år.

Antingen är du förbannat trög, kan inte läsa eller så försöker du dribbla bort ditt rubriksläsande..

I Sverige är det val ”every fourh year”
Med dagens alternativa matematik så har vi val fyra gånger om året.

Hej

Ja folk har uppenbarligen olika intressen och mål när dom går med i ett Forum, tröttsamt men samtidigt ett intressant psykologiskt fenomen.

Mvh isan lover
Ja, det är ett psykologiskt fenomen att du går med i ett Forum bara för att sprida fake news och alternativ fakta samt propaganda. I det här forumet har folk koll vad som är sant och vad som är propaganda, förstår att det blir tröttsamt för dig.

Ja, det är ett psykologiskt fenomen att du går med i ett Forum bara för att sprida fake news och alternativ fakta samt propaganda. I det här forumet har folk koll vad som är sant och vad som är propaganda, förstår att det blir tröttsamt för dig.
Hej

Själv länkar jag i princip alltid till källan.

Mvh isan lover

Tillbaka
Topp