Corona viruset sprider sig

Frågan är hur de som kom hit innan och inte har någon vaccinering skall ställa sig , :rolleyes: Själv har jag tre sprutor och tänker fanimej inte ta nån mer fakevaccin , hela skiten är ju uppenbarligen fake, Dottern säger att på ST Görans ligger nu alla kategorier, med eller utan vaccin spelar ingen roll , folk med 5 sprutor i bagaget blir lika sjuka..
Jag tog 2 vaccinsprutor innan jag förlängde mitt 1-års visum ifall de skulle haft krav på det, annars hade jag inte tagit något vaccin.

Varit på Pattaya City Hospital och fått en spruta Pfizer idag. Gratis för alla och är så vitt jag förstår öppet på fredagar.

IMG_20230106_142555_1672990077561.jpg

Frågan är hur de som kom hit innan och inte har någon vaccinering skall ställa sig , :rolleyes: Själv har jag tre sprutor och tänker fanimej inte ta nån mer fakevaccin , hela skiten är ju uppenbarligen fake, Dottern säger att på ST Görans ligger nu alla kategorier, med eller utan vaccin spelar ingen roll , folk med 5 sprutor i bagaget blir lika sjuka..
Vaccin är ingen garanti för att inte bli smittad…däremot skyddar det människor i riskgrupper från att bli allvarligt sjuka.
Varför tog du själv sprutor?
Du verkar ju vara ett riktigt fysiskt praktexemplar;) så du tillhör ju ingen riskgrupp.

Vaccin är ingen garanti för att inte bli smittad…däremot skyddar det människor i riskgrupper från att bli allvarligt sjuka.
Du verkar ju vara ett riktigt fysiskt praktexemplar;) så du tillhör ju ingen riskgrupp.
Normalt åker man dit för en influensa varje år. Åkte altid vid jul, nyår när man inte jobbade så länge man höll sej igång men när
man stannade av. Skit. Några vänner runt mej 3-4 dagars influ, feber ont i kroppen ingen covid utan helt normalt

Normalt åker man dit för en influensa varje år. Åkte altid vid jul, nyår när man inte jobbade så länge man höll sej igång men när
man stannade av. Skit. Några vänner runt mej 3-4 dagars influ, feber ont i kroppen ingen covid utan helt normalt
Nuförtiden misstänker jag att fler dör av influensa än av Covid. Åtminstone sedan Omicron varianten tog över.

Kan det vara D-vitamin, kolloidalt silver, cannabisolja och kokosolja som är lösningen ;) :cool:

Sluta larva dig. Det finns folk med utbildning långt utöver PhD som säger att vaccin är jättebra.

Här står det att krav på två doser vaccin gäller nu: Travellers require two shots

All visitors to Thailand are now required to show proof of at least two Covid-19 vaccinations under revised rules that coincide with the revival of travel from China.

Så det är bara att kavla upp ärmarna och ta en spruta i varje.

1673072134542.png
Ja från imorgon 8/1.

Jag flyger till suvvan imorgon och kan meddela hur det går.

Screenshot_2023-01-07-14-11-23-282~2.jpeg

Tillbaka
Topp