Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du ingår ju i våran expertpanel här på forumet, var inte blyg nu, du är ju tom ordföranden, du är inte sämre än någon annan här på forumet i dina kunskaper om allt och inget
Du ingår ju i våran expertpanel här på forumet, var inte blyg nu, du är ju tom ordföranden, du är inte sämre än någon annan här på forumet i dina kunskaper om allt och inget
Iallafall Onsd-Lörd denna veckan kommer jag ta stafettpinnen, när jag kommer hem kan du få låna den för bara hemma 10 dagar innan jag måste till Sverige, så kommer inte ha tid att nyttja den då tror jag.
Bangkok, Phuket och Krabi fortsatt på topp 5 över Svenskars resmål till vintern trots den starka bahten.
Själva kommer vi åka till Maysia, skall boka när jag kommer hem så jag inte kan smita undan
Längtar du redan tillbaka till värmen? Du är inte ensam. Många bokar vinterns flykt till till solen redan nu. Och fast svenskarna har sina tydliga favoriter så
Bangkok, Phuket och Krabi fortsatt på topp 5 över Svenskars resmål till vintern trots den starka bahten.
Själva kommer vi åka till Maysia, skall boka när jag kommer hem så jag inte kan smita undan
Längtar du redan tillbaka till värmen? Du är inte ensam. Många bokar vinterns flykt till till solen redan nu. Och fast svenskarna har sina tydliga favoriter så
Nja det beror ju precis på vad man är ute efter, sol och bad, stadsmiljö, bergsmiljö, natur och äventyr, svenskolonier, chartermiljö.
Allt finns ju här nere men på olika ställen.
Hotellrum är billiga i Malaysia och stora till ytan, man får mycket boende för pengarna.
I övrigt är det inte så billigt där, taxi och transporter är prisvärda.
Nja det beror ju precis på vad man är ute efter, sol och bad, stadsmiljö, bergsmiljö, natur och äventyr, svenskolonier, chartermiljö.
Allt finns ju här nere men på olika ställen.
Stadsmiljö och natur så är ju Chiang Mai bra, fast luften brukar ju va dålig Jan-Mars.
Fin natur där runtomkring men inget hav.
Jag tycker det är finast runt Nov innan torkan slått till och allt blir fult och gult
Har man bil så är ju Bangkok-Khao Kho-Phitsanulok-Chiangmai-Chiangrai en fin tur med både städer och fin natur, route 66 vid Khao Kho blev av Lonely planet utsedd till Thailands finaste vägsträcka.
Hotellrum är billiga i Malaysia och stora till ytan, man får mycket boende för pengarna.
Verkar vara mycket condo/hotell, kollat på Georgetown för Penang vi skall till och det mesta verkar ju vara condon där dom hyr ut rum som hotell.
Jen by Shangri La tror jag det hette vi skall bo på, tänkte Hardrock först men var ju utanför Georgetown.
Det blir ju vår familj plus 8 Svenskar till så får hamna på samma hotell.
Verkar vara mycket condo/hotell, kollat på Georgetown för Penang vi skall till och det mesta verkar ju vara condon där dom hyr ut rum som hotell.
Jen by Shangri La tror jag det hette vi skall bo på, tänkte Hardrock först men var ju utanför Georgetown.
Väldigt vanligt med byggnader som både är hotell och condo med privat uthyrning.
En djungel för att boka.
Hotell delen har som regel mindre rum med daglig städning och 24 timmars lobby, mens condo är större med självhushåll och både in- och utcheckning sköter man själv på olika sätt.
Vi fick en pin-kod till både rum och hissar.
Nycklar och kort fanns i ett kodat nyckelskåp.
Ibland möter en värd/ombud upp för incheckning.
Inte sällan äger en person en hel våning som hyrs ut.
Detta blev 536kr/natt med dagens kurs.
Bra pris för en stor lägenhet med tillgång till flera pooler, gym mm.
Läget är rätt centralt med en större Mall några hundra meter bort.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.