kurant
Forumveteran
I Thailands fall stämmer det om man får tro forumets expertis.Ett lands förtroende i omvärlden återspeglas i samma lands valutas värde , kan det vara så![]()
Inga negativa omdömen alls...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
I Thailands fall stämmer det om man får tro forumets expertis.Ett lands förtroende i omvärlden återspeglas i samma lands valutas värde , kan det vara så![]()
Du ingår ju i våran expertpanel här på forumet, var inte blyg nu, du är ju tom ordföranden, du är inte sämre än någon annan här på forumet i dina kunskaper om allt och ingetI Thailands fall stämmer det om man får tro forumets expertis.
Inga negativa omdömen alls...![]()
Man får ju anpassa sig till en lagom nivå.Du ingår ju i våran expertpanel här på forumet, var inte blyg nu, du är ju tom ordföranden, du är inte sämre än någon annan här på forumet i dina kunskaper om allt och inget![]()
Man får ju anpassa sig till en lagom nivå.
Inte helt lätt att vara bäst i klassen...![]()
Vi får ju hjälp av din expertkunskap på helgerna när du håller stafettpinnen och groggen tar vidJa utan er experter, hade vi andra "blyga" inget att läsa om![]()
Tänk på att även den bäste kan tappa pinnen. Sedan är det öppet för medelmåttornas paradis.Ja man måste ju dopa sig för att våga vara med dom stora drakarna
Men du är snart hemma @PanPan då kommer jag inte ha en chans på stafettpinnen![]()
Iallafall Onsd-Lörd denna veckan kommer jag ta stafettpinnen, när jag kommer hem kan du få låna den för bara hemma 10 dagar innan jag måste till Sverige, så kommer inte ha tid att nyttja den då tror jag.Ja man måste ju dopa sig för att våga vara med dom stora drakarna
Men du är snart hemma @PanPan då kommer jag inte ha en chans på stafettpinnen![]()
Finns det något som du har erfarenhet av och kan rekommendera?Bangkok, Phuket och Krabi fortsatt på topp 5 över Svenskars resmål till vintern trots den starka bahten.
Själva kommer vi åka till Maysia, skall boka när jag kommer hem så jag inte kan smita undan
Hotell verkade väldigt billigt i Malsysia.
![]()
Vinterns nykomlingar och populäraste resmål
Längtar du redan tillbaka till värmen? Du är inte ensam. Många bokar vinterns flykt till till solen redan nu. Och fast svenskarna har sina tydliga favoriter såwww.aftonbladet.se
Nja det beror ju precis på vad man är ute efter, sol och bad, stadsmiljö, bergsmiljö, natur och äventyr, svenskolonier, chartermiljö.Finns det något som du har erfarenhet av och kan rekommendera?
Hotellrum är billiga i Malaysia och stora till ytan, man får mycket boende för pengarna.Bangkok, Phuket och Krabi fortsatt på topp 5 över Svenskars resmål till vintern trots den starka bahten.
Själva kommer vi åka till Maysia, skall boka när jag kommer hem så jag inte kan smita undan
Hotell verkade väldigt billigt i Malsysia.
![]()
Vinterns nykomlingar och populäraste resmål
Längtar du redan tillbaka till värmen? Du är inte ensam. Många bokar vinterns flykt till till solen redan nu. Och fast svenskarna har sina tydliga favoriter såwww.aftonbladet.se
Har du några tips när det gäller stadsmiljö, natur och (militär) historiaNja det beror ju precis på vad man är ute efter, sol och bad, stadsmiljö, bergsmiljö, natur och äventyr, svenskolonier, chartermiljö.
Allt finns ju här nere men på olika ställen.
Stadsmiljö och natur så är ju Chiang Mai bra, fast luften brukar ju va dålig Jan-Mars.Har du några tips när det gäller stadsmiljö, natur och (militär) historia
Verkar vara mycket condo/hotell, kollat på Georgetown för Penang vi skall till och det mesta verkar ju vara condon där dom hyr ut rum som hotell.Hotellrum är billiga i Malaysia och stora till ytan, man får mycket boende för pengarna.
I övrigt är det inte så billigt där, taxi och transporter är prisvärda.
Väldigt vanligt med byggnader som både är hotell och condo med privat uthyrning.Verkar vara mycket condo/hotell, kollat på Georgetown för Penang vi skall till och det mesta verkar ju vara condon där dom hyr ut rum som hotell.
Jen by Shangri La tror jag det hette vi skall bo på, tänkte Hardrock först men var ju utanför Georgetown.
Det blir ju vår familj plus 8 Svenskar till så får hamna på samma hotell.
Hotellrum är billiga i Malaysia och stora till ytan, man får mycket boende för pengarna.
I övrigt är det inte så billigt där, taxi och transporter är prisvärda.
Verkar vara mycket condo/hotell, kollat på Georgetown för Penang vi skall till och det mesta verkar ju vara condon där dom hyr ut rum som hotell.
Jen by Shangri La tror jag det hette vi skall bo på, tänkte Hardrock först men var ju utanför Georgetown.
Det blir ju vår familj plus 8 Svenskar till så får hamna på samma hotell.
Detta blev 536kr/natt med dagens kurs.Vad fick du ge för boendet?