Broder Tuk Tuk
Forumveteran
SaengSom med coke smakar bäst.Glas fyllt med is till toppen i med SaengSom och sodavatten, det är en god törstsläckare, slår öl, gin tonic och allt vad det heter![]()
Hälften coke och hälften SaengSom
BTT
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
SaengSom med coke smakar bäst.Glas fyllt med is till toppen i med SaengSom och sodavatten, det är en god törstsläckare, slår öl, gin tonic och allt vad det heter![]()
Det finns smidigare sätt.Här var det livat, här var det glatt, men dåligt med inlägg om thailändska bath.
Korrekt, vad ska vi med en tråd som handlar om valutakurser till ?? Fyyy mig, tänkte inte på det !!Det finns smidigare sätt.
![]()
Så är det, valutakursen ändrar sig fortare än den tid det tar att skriva ett inlägg.Korrekt, vad ska vi med en tråd som handlar om valutakurser till ?? Fyyy mig, tänkte inte på det !!
Korrekt, vad ska vi med en tråd som handlar om valutakurser till ?? Fyyy mig, tänkte inte på det !!
Den falska växelkursen för dom som bär dumstrut och lever i det förgångna.
Det godaste öl jag någonsin druckit heter Spaten från MunchenSer man sig runt om i världen så finns det annat än Leo, Singha och Chang
Var får man hämta pengarna? Bank eller Seven eleven?Det finns smidigare sätt.
![]()
Spaten är trevlig men finns ännu godare. Har för mig någon annan på forumet testade den men inte gillade den speciellt. Ja smaken är väldigt individuell och tur är väl detDet godaste öl jag någonsin druckit heter Spaten från Munchen
Ja så är absolut, den värsta öl jag druckit var i Belgien, polarn hade beställt in en öl när jag kom muggen den såg djävligt konstig ut och smakade as alkohol haltan låg på över 20 procent går det överhuvud taget att brygga sån öl.Spaten är trevlig men finns ännu godare. Har för mig någon annan på forumet testade den men inte gillade den speciellt. Ja smaken är väldigt individuell och tur är väl det
![]()
Holländska öl på upp till 20% finns på 7Eleven i Filippinerna varje december.Ja så är absolut, den värsta öl jag druckit var i Belgien, polarn hade beställt in en öl när jag kom muggen den såg djävligt konstig ut och smakade as alkohol haltan låg på över 20 procent går det överhuvud taget att brygga sån öl.
Belgien har närmast otroligt många ölsorter och en del väldigt unika öl varav en del jag tycker är väldigt goda.Ja så är absolut, den värsta öl jag druckit var i Belgien, polarn hade beställt in en öl när jag kom muggen den såg djävligt konstig ut och smakade as alkohol haltan låg på över 20 procent går det överhuvud taget att brygga sån öl.
Eftersom vi är inne på % ska lägga in rödbetor, receptet är 9 dl vatten och 2 dl 12% ättika och jag har 5% ättika någon som kan trollformenHolländska öl på upp till 20% finns på 7Eleven i Filippinerna varje december.
Totalt odrickbart.
![]()
![]()
![]()
![]()
Eftersom vi är inne på % så ska jag lägga in rödbetor på receptet står det 9 dl vatten och 2 dl 12% ättika jag har 5% någon som kan trollformelnHolländska öl på upp till 20% finns på 7Eleven i Filippinerna varje december.
Totalt odrickbart.
![]()
![]()
![]()
![]()
Kriek ölen är gjord på körsbär men om man gör öl på rödbetor så lär den bli minst lika äcklig misstänker jagEftersom vi är inne på % ska lägga in rödbetor, receptet är 9 dl vatten och 2 dl 12% ättika och jag har 5% ättika någon som kan trollformen![]()
Eftersom vi är inne på % så ska jag lägga in rödbetor på receptet står det 9 dl vatten och 2 dl 12% ättika jag har 5% någon som kan trollformeln
D-tac thailand är telenor som äger, samma logga därför fritt internet med telenor i Thailand.Köpte mig en ny Iphone igår då min gamla Iphone 8 plus fortfarande funkar okej men kan tyvärr inte läsa skärmen speciellt i solljus längre. Kopierade gamla mobilen till nya vilket sparade tid men det blev rätt mycket ändå som behövdes göras för att få nya Iphonen att fungera med alla Appar. Har inte raderat min gamla Iphone 8 Plus för det blir min reserv mobil att kunna flytta SIM kortet till om nya Iphonen pajar. Nästan klar nu men Bangkok Bank appen gick jag bet på men den funkar fortfarande i min gamla Iphone. Det får bli att lösa om och när jag kommer själv til Thailand och har ingen större betydelse i nuläget...
Gjorde tidigare ett försök med E-SIM i min frus Iphone och att stoppa in ett AIS-SIM-kort i den lediga platsen men det blev inget bra för när hon försökte ringa någon i Thailand så ville mobilen bara ringa via Telenor sa hon...Hon tycker det är lättast att byta till sitt AIS SIM-kort i Iphonen och flytta Telenor SIM-kortet till en annan mobil. Vi ringer gratis emellan oss via Telenor och det är gratis Internet via Telenor kortet i Thailand men tyvärr långsamt Internet säger hon jämfört med den Internet hastighet hon får när hon stoppar i sitt AIS SIM-kort och betalar i Thailand.
Håller med om Leo det samma med HajnickenSura uppstötningar på flaska = Leo.
Inget emot smaken men räcker med en klunk, nåt jag inte tål i Leo.
Du måste stoppa in det nummer / simkort som du reggade Bangkok Bank appen från början för att verifiera installationen..Har inte raderat min gamla Iphone 8 Plus för det blir min reserv mobil att kunna flytta SIM kortet till om nya Iphonen pajar. Nästan klar nu men Bangkok Bank appen gick jag bet på men den funkar fortfarande i min gamla Iphone. Det får bli att lösa om och när jag kommer själv til Thailand och har ingen större betydelse i nuläget...
Gjorde tidigare ett försök med E-SIM i min frus Iphone och att stoppa in ett AIS-SIM-kort i den lediga platsen men det blev inget bra för när hon försökte ringa någon i Thailand så ville mobilen bara ringa via Telenor sa hon...Hon tycker det är lättast att byta till sitt AIS SIM-kort i Iphonen och flytta Telenor SIM-kortet till en annan mobil. Vi ringer gratis emellan oss via Telenor och det är gratis Internet via Telenor kortet i Thailand men tyvärr långsamt Internet säger hon jämfört med den Internet hastighet hon får när hon stoppar i sitt AIS SIM-kort och betalar i Thailand.
Ta 5 dl 5% ättika och 6 dl vatten.Eftersom vi är inne på % ska lägga in rödbetor, receptet är 9 dl vatten och 2 dl 12% ättika och jag har 5% ättika någon som kan trollformen
Eftersom vi är inne på % så ska jag lägga in rödbetor på receptet står det 9 dl vatten och 2 dl 12% ättika jag har 5% någon som kan trollformeln