Ett livligare forum

 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
A

Anonym

Gäst
Ett livligare forum skapas av oss medlemmar

Vi sätter gränserna.....

Så länge det handlar om Thailand sä är det fritt fram om man håller sig inom forumets regler

Så varför inte skriva ett inlägg just nu...

ha re gött

Marianne :wai: :wai: :wai:
 
Hej Marianne

Jag vill inte vara otrevlig na ka.
Jag tycker att Chaimai är ett trevligt forum.

Men det hände en period att en del av mina inlägg raderades utan någon förklaring. Vissa trådar kunde jag inte svara på. Det kändes jobbigt på något sätt. Som om någon höll för min mun så att jag inte skulle få uttrycka mig fritt.

Sen är det en annan sak. Att det dyker upp nya thailändska namn som ställer samma typ av frågor som några snälla själar svarar på. Och de personerna tackar sällan för hjälpen. Det är inte själva tackandet som är det viktigaste. Men det känns inte så kul att lägga ner tid och inte får någon respons. Även om jag kanske inte svarar på de frågorna blir jag irreterad för jag vet hur mycket tid Khun John Lennart eller Khun Shaowpanya måste lägga ner för att svara på de frågorna. Och föresten så misstänker jag att de här personerna är i själva verket en och samma person.

Jag menar som sagt inte att vara otrevlig. Men för mig personligen är de här punkterna bidragande till att det inte känns lika roligt att skriva som förr. Och jag tror att jag inte är ensam om det.

Men annars så är Chaimai ett mycket trevligt forum och en kunskapsbank för många inklusive mig. Och jag menar inget illa mot Chaimai med detta inlägg. Jag önskar bara att det ska blir en förbättring på de punkterna.

Man är där man trivs och jag tror folk trivs bättre om de kan uttrycka sig någotlunda fritt utan att såra någon/några i onödan förstås.

Vänliga hälsningar
Magrood
 
Hej Magrood!!!

Du är absolut inte otrevlig snarare tvärt om.
För att vi ska få ett livligare forum så behövs det fler inlägg och det ska vara kul.
Det är vi tillsammans som sätter ribborna. Många och härliga diskussioner, frågor, tips etc....
Jag är medveten om vad du skriver och tyvärr har vi haft, jag hoppas i alla fall (haft) ett fåtal medlemmar som driver/drivit med oss andra.
Jag har också råkat ut för detta.

Men om vi inte bryr oss om dem så kan det ju inte vara roligt i längden.

Vi har så många trevliga och intresserade medlemmar som vi kan ägna oss åt.
Vi har fått över 2000 medlemmar och det kan ju bara betyda en sak

Vi har ett toppenforum

och siktar på att även vårt stora antal gäster också ska registrera sig och bli medlemmar.

ha re gött
marianne :wai:
 
Om ni skrivit ett inlägg och det inte syns direkt
så beror det på att vi har ett spam filter så att vi inte får in
vad som helst på forumet. När detta är klart så kan ni se ert inlägg.

Marianne
 
Hej Marianne

Tack ka!
Jag skriver ganska långt... så jag svarar ditt PM senare na ka.
:)

Ha det gott
Magrood
 
Hur ska vi locka våra gäster på forumet att aktivera ett konto och bli medlemmar?

Har ni några bra förslag?

Marianne :wai:
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
 

Liknande trådar

A
Svar
312
Visningar
15 K
A
A
Svar
11
Visningar
2 K
Anonymius
A
A
Svar
1
Visningar
803
G
A
Svar
14
Visningar
3 K
W
A
Svar
1
Visningar
2 K
Shaowpanyaa
S
 
Tillbaka
Topp