A
Anonym
Gäst
Annars finns det en butik på Pattaya Thai , om du kommer från Sukhumwit så är det på vänster sida ca 100 m in , ligger en butik som säljer allt i oljorSka se efter båda. Det ska finnas en affär för dessa i någon soi längs Pattaya Klang som jag ska försöka hitta om inte Big Wing har dem.
och tillbehör , precis på hörnan av Pattaya Thai och tror det är andra soien eller första på vänster sida , svårt att missa den butiken syns bra från gatan, jag kör även Motul olja i våra hojar , men det skulle jag inte göra i din , skulle välja en olja som inte blir så tunn i värmen , du har en helt anna typ av maskin som du vet ,lågvarvig med mycket mer tryck på ram och vestakslager , de har en Penzoil på den butiken jag skriver om som är djäkligt bra och hyfsad i pris , HD åkarna på Jesters och även Asian Nomad kör med den , Vi kan ta en sväng och hälsa på dem när jag kommer ner , båda klubbarna har riktigt goa killar , har du funderingar på oljor , snacka med kaj på Jesters , grymt trevlig kille och oerhört kunnig , han skulle flytta ner till Mae Phim ios så kanske han inte är uppe i Pattis nu
Senast redigerad av en moderator: