SV: Ett mycket bra forum, tycker jag i alla fall!!

 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Inser nu att jag har nog inte tänkt så långt som man borde ha gjort, man får väl krypa tillbaka till skogen med svansen mellan benen och sätta lås på tangenterna och öppna upp ögonen mera istället. ;D ;D ;D
 
"mrputte " sa:
Om det ej publiceras så kan moderatorn ta bort det som är olämpligt och publicera det som är godkänt, Och står man under modererad så skall väl de gå igenom texten och ta bort det som är olämpligt att publicera eller har jag fattat fel ???????????????

Hade moddsen fått lön så hade jag reagerat som du.
Nu är dom inte avlönade, och alla som ställer till med ett onödigt jobb för moddsen får ta konsekvensen av sina inlägg, eller försök till inlägg som genererar en del gratis arbete.

Detta gäller även mig. Men jag mutar dom lite då och då.
Dom har ett 90-konto som gör att jag kan dra av på skatten.
 
"andrejsdenruskige " sa:
Hade moddsen fått lön så hade jag reagerat som du.
Nu är dom inte avlönade, och alla som ställer till med ett onödigt jobb för moddsen får ta konsekvensen av sina inlägg, eller försök till inlägg som genererar en del gratis arbete.

Detta gäller även mig. Men jag mutar dom lite då och då.
Dom har ett 90-konto som gör att jag kan dra av på skatten.
Ett exempel på skitsnack O0

Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
 
gnägg gnägg.det har varit ett fasligt gnällande här den senaste tiden.när jag växte upp så gnälldes det ochså så att jag nästan blev galen.det var en grind till hagen som inte hade smorts på åtskilliga år.annvändningen av olja var minimal.det var så jobbigt att jag bestämmde mig för att flytta från ucklum.men jag träffade en märr och stannade kvar.gnällande har jag dock fortfarande svårt för,jag vill ha lungn och ro.så tycker jag.
 
För mig är han inget Troll. Det är ---- som är sex år och tjurar.
 
Näää. Inte ens moderatorena. De borde ju se vilket område inläggen kommer från.

Men det finns ju mera nick.

Kan bara säga att historien upprepar sig alt sedan Tahilans furum, SS.

Många nick i rockärmen.
 
"Golden " sa:
Näää. Inte ens moderatorena. De borde ju se vilket område inläggen kommer från.

Men det finns ju mera nick.

Kan bara säga att historien upprepar sig alt sedan Talibansfurum, SS.

Många nick i rockärmen.
gnägg gnägg.talibanforumet?ss?menar du schutzstaffel?dessa är okända forum för mig.jag ska gå över och fråga halva kanin ifall han vet,han är ju van thailandsresenär med tveksamt förflutet nämligen.har moderatorerna inte koll på vilka dom där trollen är?de måste gå att spåra.hjärnskak!
 
Jag tror inte att detta är en medlem som uppenbarat sig i ny förklädnad.
Det hade lyst igenom allt för väl om det varit någon gammal medlem med nytt nick .
 
"Justin case " sa:
Jag tror inte att detta är en medlem som uppenbarat sig i ny förklädnad.
Det hade lyst igenom allt för väl om det varit någon gammal medlem med nytt nick .
Håller med dig Justin Case. Samma analys gör jag.
 
"legolas " sa:
Har nu sett i stort sett hela tiden som man varit medlem här, en viss turbulens i forumet. Det har varit folk som gnäller och gnölar över att folk är taskiga emot dom, där HAR funnits folk som varit taskiga emot andra.

Vidare så har vi dessa asgamar som man gott kan kalla dom, och dom lär snart skriva i denna tråden också, så ni kommer att se vilka de är, alltså de som till vardags inte bidrager med ett skit, men gärna vill samlas runt "liken" (inläggen) och sedan dra igång en cirkus där mobbingen är i sitt högsäte.

Dessa asgamar brukar klara sig bra undan ty de är duktiga på att skriva hyggligt PK, men ändå med sitt skrivande skicka pilar in i folks hjärta... Det är när deras offer försöker försvara sig, som oftast OFFREN brukar bli antingen varnade eller bannlysta....

Men förutom detta, så är detta tycker jag i alla fall, ett kanonbra forum, där det, om man jämför med andra forum, vill inte nämna några, är mycket bra medlemmar som ser till att det rör på sig som obducenten sa vid undersökningen.

OK vi har samma problem här som vid vilken sandlåda som helst vid vilken lekplats som helst. Det är barn som kommer nya dit, och gärna vill leka med de andra barnen. Det brukar ta några microsekunder så är alla sams i den sandlådan.

Men när det gäller vuxna, så ställs kraven blixtsnabbt upp, och villkoren gäller icke de nya att anpassa sig, utan det gäller de gamla barnen skall lära sig de nya barnens egenheter, och uppföra si, och infoga sig så, allt enligt regler och sedvänjor ifrån några oskrivna blad i svensk konventions-historia.

jag tror att alla forum har liknande problem, och jag tror faktiskt att alla forum har samma "avhopp" ifrån sina medlemmar som finner ut att forumslivet kanske inte är för alla, även om det borde vara det...

Men jag tycker avslutningsvis i alla fall, att lite får man tåla ute i verkliga livet. Att trippa på tå och nästan vara löjligt ödmjuka emot folk är väl OK, men lite skämt och gamman får dom tåla, speciellt då som de sista 2 som pratats om, fullständigt dräller av egna inlägg som är ganska stygga, lea och okonstruktiva. Det gnälls över spritvanor i det oändliga, men kollar man hans inlägg, så finner man MINST 10-12 av hans inlägg som han skrivit själv där han dricker alkohol..... Så igen, lite får man faktiskt tåla......

Jag hoppas att alla är glada att vara med i forumet i alla fall, och skatta oss lyckliga att vi alla är olika, vi har väl plats för alla typer tycker jag i alla fall. H omo´s och alkolister, spelar ingen roll tycker jag. Men kom inte dragande med specialbehandling på detta forum, bara för att man bärs omkring i guldsits ute i verkliga livet hemma i Sverige, den grejen ställer jag inte upp på i alla fall.

legolas



Så sant som det är sagt!!!

Amen på det gubbar detta är ju """hans önskan""".
 
"Berralund " sa:
Jag hoppas verkligen att Jonas förhållande reder ut sig.

Tillsammans kan vi göra ChaiMai bättre och bättre. Ömsesidig hänsyn och respekt kommer man långt med, visar man det och följer några enkla regler så kan vi göra detta till det oslagbart bästa forumet alla kategorier!! :wai:


Karma för ditt inlägg berralund!!!
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
 

Liknande trådar

A
Svar
312
Visningar
15 K
A
A
Svar
11
Visningar
2 K
Anonymius
A
A
Svar
1
Visningar
803
G
A
Svar
14
Visningar
3 K
W
A
Svar
6
Visningar
2 K
A
A
Svar
1
Visningar
2 K
Shaowpanyaa
S
A
Svar
1
Visningar
2 K
Shaowpanyaa
S
A
Svar
1
Visningar
1 K
A
 
Tillbaka
Topp