SV: Ett mycket bra forum, tycker jag i alla fall!!

 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
"Janne " sa:
Eftersom nya varningssystemet tickar ner 5% varje dag om man inte får nya varningar borde han kunna skriva igen på tisdag då han ska vara nere på 65%, men då måste moderator godkänna inläggen till måndagen efter om han inte drar på sig mer varningar ...

Det stod i lings meddelande att det tickade ner 10% om dagen men det verkar inte vara fallet utan 5% så man kan inte skriva på en vecka.

Korrekt moderator?

Har jag skrivit 10% så ska det gälla. Det ändras genast.

Dessutom så drar jag av 5% som dragits av för lite plus ytterligare 10% som ursäkt för att jag gjorde fel med avdragsprocenten. :)
 
"glimten66 " sa:
Då hoppas jag forumet går ett bättre öde än vad som ser ut nu ;)


Jonas jag hoppas det löser sig för dig där nere o kanske vi kan ta en bira när jag e nere :)

Det skall vi göra glimten tror det kan bli mer än en också 8)
 
"ling " sa:
Har jag skrivit 10% så ska det gälla. Det ändras genast.

Dessutom så drar jag av 5% som dragits av för lite plus ytterligare 10% som ursäkt för att jag gjorde fel med avdragsprocenten. :)

Den får du karma för!! Du kan ju va snäll också...eller lite rättvis!! :thumbsup:

Areeya
 
"ling " sa:
Har jag skrivit 10% så ska det gälla. Det ändras genast.

Dessutom så drar jag av 5% som dragits av för lite plus ytterligare 10% som ursäkt för att jag gjorde fel med avdragsprocenten. :)
Perfekt
 
Summa summarum är alltså att legolas är inne igen i övermorgon. För gott hoppas jag! :nod:
 
"magnusjansson " sa:
Varningar,Legolas vart väl avstängd pga av ett inlägg som inte godkändes av mod,dvs det vart aldrig upplagt på cm sidan,det tycker iallafall jag är märkligt,om man är varnad, så dom ska godkänna det som skrivs ,ska man väl inte bli avstängd för något som inte publicerats. Eller! :-\[pre].

Om det är så i detta fallet borde den moderator som gjorde tjänstefel varnas istället.
 
"ling " sa:
Har jag skrivit 10% så ska det gälla. Det ändras genast.

Dessutom så drar jag av 5% som dragits av för lite plus ytterligare 10% som ursäkt för att jag gjorde fel med avdragsprocenten. :)

Antar att 10% gäller för mig också så då borde mitt vara 0 nu...
 
"mrputte " sa:
Om det är så i detta fallet borde den moderator som gjorde tjänstefel varnas istället.

Vad är skillnaden mot att skicka ett inlägg för granskning mot att skriva ett som publiceras direkt?
 
"FA " sa:
Vad är skillnaden mot att skicka ett inlägg för granskning mot att skriva ett som publiceras direkt?

Om det ej publiceras så kan moderatorn ta bort det som är olämpligt och publicera det som är godkänt, Och står man under modererad så skall väl de gå igenom texten och ta bort det som är olämpligt att publicera eller har jag fattat fel ???????????????
 
"mrputte " sa:
Om det ej publiceras så kan moderatorn ta bort det som är olämpligt och publicera det som är godkänt, Och står man under modererad så skall väl de gå igenom texten och ta bort det som är olämpligt att publicera eller har jag fattat fel ???????????????

Om inget är godkänt då?
Om det är personangrepp? Vad blir det för inlägg då tror du?
Jag är övertygad att då skulle någon ifrågasätta varför kan man inte förstå innebörden i inlägget, ta bort skiten.

Tror du att vi inte har annat för oss än att hålla på att redigera hans inlägg.
En del av oss har ett liv utanför forumet.
 
Om man redan är varnad, och det krävs en moderator som godkänner inlägget innan publicering, ja då kanske man ska hålla låg profil,och inte skriva saker som kräver ännu mer jobb för moderatorerna.

Det är ett evigt gnäll från vissa medlemmar denna veckan.

Daxs att låta tangentbordet vila ett tag?
 
"mrputte " sa:
Om det ej publiceras så kan moderatorn ta bort det som är olämpligt och publicera det som är godkänt, Och står man under modererad så skall väl de gå igenom texten och ta bort det som är olämpligt att publicera eller har jag fattat fel ???????????????

Hur tänkte du nu?
Tanken med inlägget är ju att det ska publiceras så innehållet är väl lika illa oavsett lr?
Menar du att man inte behöver står för det man skriver bara för att det ska granskas innan det publiceras?
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
 

Liknande trådar

A
Svar
312
Visningar
15 K
A
A
Svar
11
Visningar
2 K
Anonymius
A
A
Svar
1
Visningar
802
G
A
Svar
14
Visningar
3 K
W
A
Svar
6
Visningar
2 K
A
A
Svar
1
Visningar
2 K
Shaowpanyaa
S
A
Svar
1
Visningar
2 K
Shaowpanyaa
S
A
Svar
1
Visningar
1 K
A
 
Tillbaka
Topp