Mysigt forum,tycks det som i alla fall!

 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
S

salmon

Gäst
Hej på Er!
Inget särskildt med detta inlägg,men det är mitt första här på Chaimai. Jag är med på några andra,som säkert flera av Er redan är. Dock måste jag säga att tonen på detta är bland det bästa jag sett. Jag har varit gäst här ett tag och ser tillbaka på Era/våra forumrubrikerna och ser dom intressantare än dom flesta andra på andra forum. Detta kan bli intressant! Jag kommer att medverka med inlägg snart. Tack för vad som verkar vara ett bra/sansat forum. Vi hörs/syns! :wai:
Salmon
 
"salmon " sa:
Hej på Er!
Inget särskildt med detta inlägg,men det är mitt första här på Chaimai. Jag är med på några andra,som säkert flera av Er redan är. Dock måste jag säga att tonen på detta är bland det bästa jag sett. Jag har varit gäst här ett tag och ser tillbaka på Era/våra forumrubrikerna och ser dom intressantare än dom flesta andra på andra forum. Detta kan bli intressant! Jag kommer att medverka med inlägg snart. Tack för vad som verkar vara ett bra/sansat forum. Vi hörs/syns! :wai:
Salmon


Stort valkommen fran LOS ocksa, kul att du vill medverka!!! :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
 
Håller med dig! Jag är också ganska ny och inte speciellt aktiv - men det verkar vara bra folk som är med här. :thumbsup:
 
Kul att ni tycker det. Det finns en trad i Allmant Thailandsforum dar medlemmar presenterar sig. Skriv garna en rad om er sjalva dar om ni vill, det ar alltid trevligt! :wai:
 
Det vet i fan om jag sett innan, en medlem som har mer karma än inlägg :) Bra gjort :


Antal inlägg: 2
Karma: 3
 
Jag instämmer lugnt och sansat forum som har en behaglig ton :clap_tranparent:
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
 

Liknande trådar

A
Svar
312
Visningar
15 K
A
A
Svar
11
Visningar
2 K
Anonymius
A
A
Svar
1
Visningar
803
G
A
Svar
14
Visningar
3 K
W
A
Svar
6
Visningar
2 K
A
A
Svar
1
Visningar
2 K
Shaowpanyaa
S
 
Tillbaka
Topp