Matt82
Forumveteran
Hej
Kom väl en re-make för ngt år sedan om jag minns rätt...
Mvh
Det stämmer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Hej
Kom väl en re-make för ngt år sedan om jag minns rätt...
Mvh
Hej
Inte filmtips, men Pestens tid i bokformat, läsa liggandes på rygg.
Somnar du krossas du av denna tegelsten. Tar inte corona dig, så gör Stephen King det...
Eller Pesten av Nobelpristagaren Albert Camus. Samma här, tar inte corona dig, så dör du här av uttråknad..
Mvh
HejStephen Kings böcker är svåra att lägga ifrån sig! Har man väl kommit en bit i boken är det lika bra att läsa klart
Hej
Håller med till fullo!
Sen har jag alltid varit orolig över vad som rör sig i den mannens huvud.
Fast och andra sidan Brett Easton Ellis's American Psycho, där snackar vi galen författare.
Mvh
Precis börjat läsa Stephen Kings det mörka tornet första boken revolvermannen.En lite annorlunda bok från Stephen King som är väl värd att läsa är "The Eyes of The Dragon" eller "Drakens Ögon" som den heter på svenska. Var faktiskt den första boken jag läste av Stephen King när vi skulle välja en bok i skolan när jag var yngre.
HejEn lite annorlunda bok från Stephen King som är väl värd att läsa är "The Eyes of The Dragon" eller "Drakens Ögon" som den heter på svenska. Var faktiskt den första boken jag läste av Stephen King när vi skulle välja en bok i skolan när jag var yngre.
HejDean Koontz lär ha en och annan skum tanke även han... Gillar egentligen handlingen i hans böcker men det är något med hans språk och sätt att skriva som jag inte riktigt tycker om. Känns som att man måste vänja sig till skillnad mot andra författare.
Hej
Har inte hört om den.... Har inte mycket koll på King sen flera år tillbaka.
Mvh
Hej
Har aldrig läst ngt av honom.
Men tror jag sett ngn filmatisering.
Läser mindre och mindre med åren.
Mvh
Jag abbonerar på nextory, en bra app för böcker.
Helst när man bor i Thailand, innan läste jag Engelska böcker, när jag köpte i bokformat nere i Thailand men nu för tiden laddar jag ner det jag vill läsa på Svenska.
Bra under corona tider med, bara att ladda ner sin bok.
HejJag ogillar att läsa böcker annat än i bokformat. Har försökt i 20 år att läsa på allt från PalmPilot till mobiler, plattor och dator men ger upp och beställer böckerna på adlibris eller liknande.
HejPrecis börjat läsa Stephen Kings det mörka tornet första boken revolvermannen.
Aldrig läst någon Stephen King innan.
Jag vart som dig innan med men nu har det inte blivit riktiga böcker på ett tag och gillar Nextory.Jag ogillar att läsa böcker annat än i bokformat. Har försökt i 20 år att läsa på allt från PalmPilot till mobiler, plattor och dator men ger upp och beställer böckerna på adlibris eller liknande.
En film som jag varmt kan rekommendera för dom som inte har sett den (finns säkert några yngre här som har missat den) är "KELLYS HJÄLTAR" med bl a Clintan, Telly Savalas och Donald Sutherland som Oddball. En av mina favoriter alla kategorier!!
Jag håller med, det är en film som man kan se hur många gånger som helst.Finns väl ingen som missat Kellys Hjältar? Det om något borde bjuda in till en ban och kontot låses bara upp om man kan svara på diverse frågor från filmen!