Från och med nyår lovar jag...(Nyårslöften)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
"legolas " sa:
Fasen att jag måste sova när ni gullungar har som roligast. En överårig rockare, en "opererad" tatuerad kvinna samt en "konsult". Det kan ju bara bli katastrof ju!!! ;D ;D ;D

Groggen! Detta lilla problem löser du enkelt med att vända på dygnet, sova på dagen och jäklas med alla CM:are nattetid :laugh: ;D :D

"legolas " sa:
Fasen att jag måste sova när ni gullungar har som roligast. En överårig rockare, en "opererad" tatuerad kvinna samt en "konsult". Det kan ju bara bli katastrof ju!!!

;D ;D ;D

Inatt hoppas jag du har sovit gott, du har inte gått misste om ett dugg. Hårdrockaren och Konsulten har lyst med sin frånvaro. Dom är så gamla så dom klarar inte av att hålla igång flera kvällar i rad, stackarna.

Men till skillnad från somliga så går dom upp på morgonen, Det behövs inte så mycket skönhetssömn när det finns naturligt :D

Nu är det snart dags att kolla om vi har hållit våra löften som vi lovade. :police:

Jag har hållit mitt, så jag kör antagligen ett likadant löfte detta nyåret. :)

Nu är det dags att återuppliva denna tråden igen. Jag har i alla fall hållit mitt löfte och det blir samma inför 2012.

Hur är det för alla er andra?? ???

:) :) :) Samma som föra året:
Jag lovar att inte avge något nyårslöfte
Så bryter jag inget

Följande nyårslöfte avlade jag för mer än fyrtio år sedan det har jag alltid hållit och förnyat alla år sedan dess.

Jag lovar att aldrig mer dricka sprit.

I alla fall inte i form av grogg........

Ljummen..........

Med fläsktärningar.........

På morgonen. Så det så!!!!!!!!!!!

/Anubaan

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

N
Svar
12
Visningar
1 K