Frihandelsavtal mellan EU och Vietnam hot mot Thailand.

 
Jag satt i Ho

jag har aldrig tänkt flytta, diskussionen handlade om utbildning.
Vill man utbildas enligt Islamistiska normer är det väl bara att flytta.
Handlade inte om Malaysia som turistland eller leva i dom friare områdena som KL.
Det går utmärkt att använda någon av dom flera hundra internationella skolorna som finns i Malaysia.
Många högt rankade finns det att välja bland.
Precis som i Thailand behöver man inte hjärntvättas i de statliga skolorna om man väljer att sätta sina barn i privata internationella skolor.
 
Det går utmärkt att använda någon av dom flera hundra internationella skolorna som finns i Malaysia.
Många högt rankade finns det att välja bland.
Precis som i Thailand behöver man inte hjärntvättas i de statliga skolorna om man väljer att sätta sina barn i privata internationella skolor.

Det är också landets önskemål. Att man låter de olika kulturerna leva sida vid sida. Inte tvinga på dem en skola och religion.
 
Det går utmärkt att använda någon av dom flera hundra internationella skolorna som finns i Malaysia.
Många högt rankade finns det att välja bland.
Precis som i Thailand behöver man inte hjärntvättas i de statliga skolorna om man väljer att sätta sina barn i privata internationella skolor.
Handlade väl fan inte om utlänningar eller folk med pengar.
Det handlade om gemene man i landet.
 
Tycker du att Thailand är något bättre?
Uppställningar på skolgården och fostras att krypa för kungahus och överheten.
En av dom bra sakerna, fostras i respekt.
Hellre det än kvinnoförtryck och medeltidsfasoner när det kommer till bestraffning för att du pussat fel person.
Jag vill inte leva under islamistiskt styre.
Om du hyllar det och tycker det är bra så är det up to you.
 
Tycker du att Thailand är något bättre?
Uppställningar på skolgården och fostras att krypa för kungahus och överheten.
Ni kanske borde stanna i Sverige, är ju en bra bit påväg.
Kan ni sitta där hukade under sabeln.
Kanske låter, det var bättre förr då ;)
 
Tycker du att Thailand är något bättre?
Uppställningar på skolgården och fostras att krypa för kungahus och överheten.
Tycker jag är helt ok , att visa vördnad för den Thailänska Kungafamiljen är väl inget fel på något sätt, bättre än att som i Sverige genom vänstermediala tidningar samt SVT bespotta landets konung
 
En av dom bra sakerna, fostras i respekt.
Hellre det än kvinnoförtryck och medeltidsfasoner när det kommer till bestraffning för att du pussat fel person.
Jag vill inte leva under islamistiskt styre.
Om du hyllar det och tycker det är bra så är det up to you.
Känner inte igen din beskrivning av landet alls, är det säkert du inte blandar ihop med Saudi?

Malaysia är mångkulturellt och har en liberal syn på olika religioner. Ungefär som Singapore som också domineras av av en mix.
Trots detta är båda länderna ett föredöme att leva sida vid sida utan större konflikter.
 
Thailand är en fri demokrati med yttrandefrihet ungefär som Sverige fast bättre. De har kung och det har Sverige så ingen skillnad där heller. Dessutom älskar alla kungen i Thailand. Deras skola som bygger på den äldsta och finaste kulturen som världen har skådat.
I framtiden kommer deras språk också få sin rättmätiga betydelse enligt en av folket så älskad premiärminister han är så om tyckte att varje dag slutar alla kanaler att sända för att istället sända han tal till folket.
De har även en liten fiskeby som ligger strax söder om bangkok Pattaya känt för alla läker heter som landet har att bjuda på. Då den thailändska maten är så fantastiskt nyttig och god.
 
Känner inte igen din beskrivning av landet alls, är det säkert du inte blandar ihop med Saudi?

Malaysia är mångkulturellt och har en liberal syn på olika religioner. Ungefär som Singapore som också domineras av av en mix.
Trots detta är båda länderna ett föredöme att leva sida vid sida utan större konflikter.
Nä självklart ser inte du det under dina turistresor.
Min polare och hans tjej född från Malaysia skojar nog.
Han är så antirasist och snackar negativt om sådant här när han kan som en av dom högsta fackrepresentaterna på fabriken han jobbar.
Vi delar inte alla åsikter men deras verklighet när dom lever som par i Malaysia.
Har du haft tjej där nere från Malaysia där det står stämplat muslim och Malaysian.
Om inte hur fan skall du ha upplevt det.
Det gäller fortsatt medborgare.
 
Thailand är en fri demokrati med yttrandefrihet ungefär som Sverige fast bättre. De har kung och det har Sverige så ingen skillnad där heller. Dessutom älskar alla kungen i Thailand. Deras skola som bygger på den äldsta och finaste kulturen som världen har skådat.
I framtiden kommer deras språk också få sin rättmätiga betydelse enligt en av folket så älskad premiärminister han är så om tyckte att varje dag slutar alla kanaler att sända för att istället sända han tal till folket.
De har även en liten fiskeby som ligger strax söder om bangkok Pattaya känt för alla läker heter som landet har att bjuda på. Då den thailändska maten är så fantastiskt nyttig och god.
Om allt är så kasst är la det bara att sticka?
 
Om allt är så kasst är la det bara att sticka?

Jag har funderat på det men som det är nu har vi Thailand som bas. Men vi kommer aldrig bli gamla i Thailand. Malaysia, Kuala Lumpur, sabah och Malta, är ett av alternativen. Inte för att det är kanonbra men engelska och man kan få någon form av adress när man blir äldre.
 
Senast ändrad:
 

Liknande trådar

T
Svar
28
Visningar
6 K
 
Tillbaka
Topp